ماهان شبکه ایرانیان

یار مهربان در طارم، چشم‌انتظار اعتبار

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی طارم گفت: مهم‌ترین چالش پیش روی افتتاح کتابخانه زیتون این شهرستان، کمبود اعتبار است.

یار مهربان در طارم، چشم‌انتظار اعتبار

یاسر روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که پروژه کتابخانه زیتون در طارم چند سالی است که کلنگ‌زنی شده است، اظهار کرد: امسال یک میلیارد و 320 میلیون تومان اعتبار برای این کتابخانه در نظر گرفته شده که این اعتبار هنوز تخصیص نیافته است.

وی با بیان این‌که اگر اعتبار پیش‌بینی شده تخصیص داده شود، مرحله سفت‌کاری کتابخانه به اتمام خواهد رسید، اظهار کرد: مرحله نازک‌کاری این کتابخانه نیز نیاز به یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دارد.

وی با بیان این‌که افزایش قیمت‌ها سبب بروز مشکلاتی برای پیمانکار شد، تاکید کرد: علی‌رغم همه مشکلات به وجود آمده پیمانکار با برگزاری مناقصه جدید مشغول به کار است.

روحانی با اشاره به این‌که پروژه کتابخانه زیتون یکی از پروژه‌های بزرگ شهرستان طارم است که می‌تواند نقش موثری در ارتقای سطح آگاهی مردم شهرستان داشته باشد، تاکید کرد: برای تکمیل پروژه تقریبا 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

این مسئول با بیان این‌که کتابخانه زیتون طارم تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، بیان کرد: در حال حاضر یک کتابخانه در شهر آب‌بر در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال فعالیت است که در این کتابخانه نیز با مشکل کمبود فضا برای بخش‌های مختلف مواجه هستیم‌.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر چهار باب کتابخانه در شهرستان طارم با 2000 عضو فعال در حال فعالیت است، ادامه داد: دو باب از این کتابخانه‌ها در شهرهای آب‌بر و چورزق و دو باب نیز در بخش گیلوان و دهستان درام واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان