تغییرات تحول محور در هلدینگ گروه توسعه ملی

به گزارش اقتصادآنلاین، با حکم سیدمهدی سدیدی؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، صادق الحسینی در بهشهر جایگزین یوسفی شد. 

صادق الحسینی اقتصاددان جوان، فارغ التحصیل اقتصاد دانشگاه تهران و سیاستگذاری از سیراکیوز امریکا، با سابقه موفق بنگاه داری در نهادها و شرکتهای بزرگ سرمایه گذاری سکان این هلدینگ پرقدمت را بر عهده گرفت.

بر اساس این گزارش در هلدینگ سیمان سیدکو، مهندس اصل روستا امانت را از داداش تحویل گرفت. مهندس داداش با بیش از سه دهه خدمت آستانه بازنشستگی خود را در سیدکو گذراند. اصل روستا دانش آموخته عمران از دانشگاه شریف، قریب به بیست سال سابقه فعالیت در صنعت سیمان را در کارنامه خود دارد. ایشان پیش از این مدیرعامل سیمان مازندران بود.

سدیدی مدیرعامل گروه توسعه ملی با تشکر از زحمات مهندس داداش و مهندس یوسفی، مدیریت را عرصه خدمت و امانت سپاری دانست و این تغییر را در راستای تجدید قوا، جوانگرایی هوشمندانه و تلاش مضاعف در سال رونق تولید دانست. 

وی مطالبه گروه توسعه ملی از مدیران منصوب را حرکت در راستای ارتقا توان تولید و افزایش قدرت رقابت در بنگاهها دانست و به ترویج دانش محوری، پاکدستی و شفافیت تاکید کرد.

WhatsApp Image 2019-10-09 at 07.18.00

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان