نباید های دانشگاه و مدرسه !

سلام به شما گایز های کافئینی هستی بخش .

نباید های دانشگاه و مدرسه !

سلام به شما گایز های کافئینی هستی بخش .

حال و احوالتون چطوره ؟ خوش می گذره ؟

اگه دقت کرده باشید دقیقا در یک فصلی قرار داریم که هوا نه خیلی خنکه نه خیلی گرم ، آدم گیج میشه دقیقا باید چی بپوشه ، موقع خوابیدن پتو بکشه روی خودش یا نه. عایا وقت پوشیدن بارونی هامون شده یا نه 😐

و دقیقا تایم طلایی ما و باباهامون برای استارت درگیری و جنجال سر خاموش و روشن کردن کولر هست که من از صمیم قلب آرزو می کنم در این درگیری خانوادگی ما برنده باشیم و از پس دیکتاتوری پدر ها بر بیاییم .

باشد روزی که بتونیم کنترل تلوزیون رو از آن خودمون کنیم و جشن پیروزی این مهم رو همینجا در همین سایت برگذار کنیم.

ولی خب باید قبول کنیم که دیگه مثل قدیم حواسمون به خاموش یا روشن بودن کولر نیست یا متوجه این نیستیم که کنترل دست کیه و تلوزیون داره چی نشون میده .

خب دلیلش هم مشخصه فصل پاییزه فصل شروع شدن کار و باره ، فصل شروع شدن مدرسه و دانشگاه و ما سرگرم درس و استاد و این ماجرا های همیشگی و تکراری.

حالا درسته که الان اواسط مهر هستیم ولی خب هنوز هم برای موضوع امروز ما دیر نشده .

امروز می خوام براتون از نباید های دانشگاه و مدرسه بگم ، مسلما یه سری کار ها هست که اگه در مدرسه و یا دانشگاه انجامشون بدیم یه جورایی خودمون اذیت میشم و یا بقیه رو اذیت می کنیم .

خب نظرتون چیه بریم سراغ پست امروزمون ؟

اهمیت دادن به حرف بقیه

خب این موضوع  خیلی مهم هست برای کسانی که تازه وارد دانشگاه میشن.

منظورم ترم اولی هاست ، البته در مورد مدرسه هم همینطوره ، شما باید بدونید که چه در دانشگاه ، چه در مدرسه وقتی وارد محیط جدید میشید ، نباید به حرف های بقیه اهمیت بدید ، این پچ پچ هایی که از بقیه هم کلاسی هاتون می شنوید احتمالا راجب ظاهر یا کنجکاوی و دخالت راجب زندگی شخصی شماست .

البته نباید از فاکتور های حسادت یا کینه ای که احتمالا با شما دارند هم گذشت ، شاید براتون جالب باشه در بعضی مواقع پیش میاد که افرادی هستند بدون دلیل پشت سرتون یا به خودتون یه حرف هایی می زنند که باعث ناراحتیتون میشه .

اما خب شما باید کظم غیذ کنید و به حرف هاشون اهمیت ندید چون اون ها فقط می خوان یه حرفی زده باشن و بی دلیل رو مغز شما دور دور کنند .

مصرف زیاد غذا های دانشگاه

خب اینو که همه می دونند غذا های دانشگاه چرت و پرت هایی هستند که اگه دانشجو و یا دانش آموز عاقلی باشید از خوردنشون صرف نذر می کنید .

این رو هم شنیدید که وقتی چمن های دانشگاه رو میزنن ، غذای سلف همون روز قرمه سبزیه .

البته این شوخیه ، اما خب من هیچ وقت نتونستم غذا های سلف دانشگاه یا بوفه مدرسه رو تحمل کنم و شما هم سعی کنید غذا هایی بخورید که توانایی پاس کردن 20 واحد رو داشته باشید ، خوردن سوسیس و تخم مرغ برای معده هاتون بدتر از 100 تا فحش عمه هست .

ظاهر

شما نباید در محیط دانشگاه یا مدرسه نگران ظاهرتون باشید ، ظاهر شما و بقیه آدم ها هیچ وقت طبق میل اون ها نبوده ، اما شما می تونید با تمیز و مرتب بودن و همیشه آراسته بودن، اعتماد بنفستون رو بالا ببرید و به بقیه نشون بدید که خودتون رو دوست دارید، این رفتار شما باعث میشه کسی شما رو از روی ظاهرتون قضاوت نکنه و بعد از چند کلمه حرف زدن با شما بهتون حس خوبی داشته باشه .

وابسته شدن به دوست هاتون

اخ اخ ، این موضوع خیلی مهمه ، گایز ، دوست های شما قرار نیست تا آخر عمر با شما همراه باشن ، ممکنه بعد از تموم شدن دانشگاه یا تموم شدن پایه تحصیلی امسالشون به دلایل مختلف از شما دور و دور تر بشند ، اگه شما بهم وابسته بشید ممکنه براتون گرون تموم بشه و ضربه روحی شدیدی بخورید. این رو بدونید زندگی کلی دوست و رفیق جور واجور برای شما کنار گذاشته که به موقع می تونید با همه اون ها آشنا بشید ، پس اوالا سعی کنید وابسته کسی نشید ، دوما اگه دوستتون رو به هر دلیلی از دست دادید ناراحت نباشید .

 خرخون

از بچگی ما به هر کسی که خیلی درس خون بود میگفتیم خر خون 😐

حالا نمی دونم  خر چه ربطی به درس خوندن داره ، اما خب حدس می زنم شاید به خاطر اینکه خر حیونی هست که برای هر کاری کلی زحمت میکشه و نماد سخت کوشی هست این صفت رو به بچه درس خون ها می دادند 😐

این موضوع هم در جای خودش می تونه خیلی مهم باشه ، اینکه شما بدون اینکه به حرف های بقیه توجه کنید به خر خونی خودتون ادامه بدید چون وقتی یه نفر به شما میگه خر خون قطعا خودش نمی تونه اندازه شما درس بخونه و به شما حسودیش میشه و مسلما کسی از گرفتن نمره خوب در دانشگاه یا مدرسه بدش نمیاد  ، پس به حرف این و اون گوش ندید و حواستون به درس و مشق خودتون باشه .

 عاشق شدن ممنوع

عاقا من قبول دارم که واقعا یه وقت هایی عشق موضوعی نیست که بتونیم جلوش رو بگیریم ، مانع شکل گیریش در وجودمون بشیم ، و صد البته ما در سن و سالی هستیم که احساساتمون یه قدم جلو تر از عقلمون هست و این موضوع باعث میشه که تصمیم های الکی بگیریم و علاقه نشون دادن هر کسی رو عشق بدونیم و بهش اعتماد کنیم .

شاید باورتون نشه اما اگه شما شروع کنید به دوست داشتن یک نفر ناخوادگاه درگیر زندگی اون شخص هم می شید و این باعث میشه که درس خوندن رو ببوسید بذارید کنار و کلا یادتون بره واسه چی اومدید دانشگاه یا مدرسه 😐

اگه شما نمی تونید عاشق نشید و به یک شخصی احتیاج دارید که از همه لحاظ شما رو درک کنه ، بهتون پیشنهاد می کنم که در انتخابتون عجله نکنید و سعی کنید به درست ترین انتخاب رو  وارد زندگیتون کنید .

خب گایز های دوست داشتنی  امیدوارم مثل همیشه خوب و به درد بخور ظاهر شده باشم . این موضوع خیلی مهمه و من چون شما ها رو دوست دارم ،  می خوام در محیط دانشگاه یا مدرسه به بهترین شکل ممکن ظاهر بشید و جیکس باشید .

پس حواستون به این مورد هایی که بالا گفتم باشه .

اگه دوست داشتید شما هم چند تا مورد بهش اضافه کنید تا من هم یاد بگیرم

.

بای تا های

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان