وزارت خزانه‌داری آمریکا از فرار مالیاتی تولیدکنندگان و مالکان خودروهای برقی خبر داد

یک بازرس وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، اعلام کرده است که میلیون‌ها دلار اعتبارات مالی مربوط به خرید به خودروهای برقی، اشتباه تخصیص یافته است

یک بازرس وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، اعلام کرده است که میلیون‌ها دلار اعتبارات مالی مربوط به خرید به خودروهای برقی، اشتباه تخصیص یافته است. وزارت خزانه‌داری آمریکا برای خرید هر خودرو برقی که از تاریخ 31 دسامبر 2009 تولید شده است، مبلغ 7500 دلار را به عنوان کمک هزینه خرید اعطا می‌کند. این کمک هزینه قرار است مردم را ترغیب به خرید خودروهای برقی کند. به گزارش این وزارت‌خانه، از سال 2009 تاکنون، 1.4 میلیارد دلار به این امر اختصاص یافته است که از این میزان، 74 میلیون دلار به طور اشتباه، به افرادی که واجد شرایط نبوده‌اند، پرداخت شده است.
بنابر گزارش این بازرس وزارت خزانه‌داری که در مجله فوربس چاپ شده است، هفت درصد از مالکان خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی، با ظاهرسازی و اظهار اطلاعات اشتباه، این کمک مالی را دریافت کرده‌اند. تعداد کل اظهاراتی که به وزارت خزانه‌داری جهت دریافت کمک مالی ارسال شده‌اند، 239.422 ادعا بوده است که در فاصله سالهای 2010 تا 2017 توسط این نهاد دریافت گردیده‌اند. در ابتدا به نظر نمی‌رسد که هفت درصد، عدد بزرگی در بین این مقدار درخواست باشد، اما بنابر گزارش بازرس وزارت خزانه‌داری، تعداد درخواست‌های دروغین به طور تصاعدی افزایش یافته و در کل، حدود 73.8 میلیون دلار برآورد می‌شود. این رقم با توجه به وعده‌های مختلف کاندیدهای پست ریاست جمهوری، که تمرکز آنها بر فرار مالیاتی اشخاص است، بسیار بزرگ به نظر می‌رسد. تعداد 16.510 نفر و شرکت در این سالها با ثبت درخواست غیرواقعی، نسبت به دریافت این کمک مالی اقدام کرده و بنابر این گزارش، به نظر می‌رسد برخی از خودروسازان به اندازه مشتریان، در این سو استفاده مالی مقصر هستند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان