حضور مهران غفوریان در کنار اعجوبه‌ها +فیلم

استعدادیابی جدید تلویزیون کودکانه است؛ اجرای آن برعهده غفوریان و نامش را «اعجوبه‌ها» گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم: مهران غفوریان چندی پیش در پشت صحنه سریال «زوج یا فرد» به خبرنگار تسنیم گفته بود قرار است اجرای یک برنامه تاکشو و یا مسابقه تلویزیونی را برعهده بگیرد؛ او در این گفتگو به حضورش در شبکه نسیم اشاره کرد و حالا برنامه دیگری با اجرای او در شبکه سه روی آنتن خواهد رفت.

او در «اعجوبه‌ها» فقط اجرای برنامه را برعهده دارد و آن تاک‌شویی که مهران غفوریان بر آن تأکید داشت کارگردانی، تهیه و اجرا می‌کند برنامه دیگری است که آن طرح در اختیار مدیران مربوطه در شبکه نسیم قرار دارد و احتمالاً بعد از پایان این استعدادیابی جدید، غفوریان به دنبال آن کار خواهد رفت.

سروش گل‌محمدی تهیه‌کننده «اعجوبه‌ها» به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: این برنامه فعلاً 100 قسمت است و ان‌شاءالله در ماه ربیع‌الاول پخش خودش را از شبکه سه سیما آغاز می‌کند. نامش «اعجوبه ها» است و هرکدام از قسمت‌ها 70، 80 دقیقه‌ای است و هفته‌ای دو یا سه شب روی آنتن خواهد رفت.

وی با اشاره به شروع ضبط برنامه و استعداد‌هایی که می‌توانند در این برنامه شرکت کنند، تأکید کرد: برنامه یک هفته دیگر ضبط خودش را در حکیمیه آغاز می‌کند و تاکنون 160 نفر تست گرفته شده است. 3 تا 13 ساله‌هایی که استعداد یا توانمندی خاصی دارند می‌توانند ویدئو‌های خودشان را به آدرس مجازی و اینترنتی این برنامه ارسال کنند و پس از قبولی در تست‌ها، راهی «اعجوبه‌های» تلویزیون می‌شوند.

 

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که این استعدادیابی شما فینال و برگزیدگان نهایی دارد، تصریح کرد: در مواجهه با استعدادیابی و مسابقه کودکان، نمی‌توان این‌طور برخورد کرد که این استعداد برنده و آن استعداد بازنده است. کودکان ما نباید انگیزه‌های خودشان را از دست بدهند و همه استعداد‌های این برنامه برنده‌اند. استعداد‌ها و توانمندی‌های عجیب و غریب و متنوعی را می‌بینیم و نگاه‌مان به استعداد‌های سراسر کشور و مناطق دورافتاده است.

وی با اشاره به حضور صخره‌نوردی از یاسوج و سوارکاری از آق‌قلا، خاطرنشان کرد: همه نوع استعداد و توانمندی را روی آنتن خواهیم دید از صخره‌نوردی در یاسوج تا سوارکاری از آق‌قلا! همه کودکان این ملت اعجوبه‌اند و این نخبه‌ها و اعجوبه‌ها را مردم خواهند دید. کار با یک تیتراژ و احوالپرسی مجری شروع می‌شود و مهران غفوریان یک گفت‌وگویی با چاشنی طنز و شوخی و یک گوشه‌هایی از توانمندی، جلو می‌رود و سپس روی صحنه برنامه آن کودک، استعداد و توانمندی‌اش را همراه با گرافیک و ویدئویی خاص به رخ می‌کشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان