علیرغم تنش با آمریکا؛

ارزش برندهای ملی چین ۴۰درصد رشد کرد

به گزارش راشاتودی، شرکت مشاور انگلیسی «برند فایننس» در گزارش خود اعلام کرد که علی‌رغم تنش‌های چین با آمریکا، این کشور با نرخ مثبت به رشد خود ادامه می‌دهد. طبق مطالعات این شرکت ارزش برندهای ملی این کشور با 40.4 درصد رشد از 2018 تا 2019، به 19.5 تریلیون دلار رسیده است. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در این گزارش آمده است، علی‌رغم این که انتظار می‌رفت اقتصاد چین کندتر شود، رشد ارزش برندهای چین از موفقیت برخی از بی‌رقیب‌ترین و ارزشمندترین برندهای آن سود برده است، که از این جمله می‌توان به برندهای آی‌سی‌بی‌سی، هوآوی و علی‌بابا اشاره کرد. این شرکت‌ها استراتژی‌های بازاریابی قدرتمندی را که توسط همتایان بین‌المللی آنها به کار گرفته شده‌اند، مورد استفاده قرار دادند.  

آمریکا که از دیرباز در برندسازی پیشتاز جهان بوده است، در طول سال گذشته تنها با رشد 7 درصدی برندهای خود مواجه شده است.  

در طول سال گذشته، میانگین رشد ارزش برندهای اقتصادهای در حال توسعه 13.9 درصد بوده، در حالی که ارزش برندهای اقتصادهای پیشرفته، به طور متوسط تنها 0.4 درصد رشد داشته است.  

مدیرعامل برند فایننس، دیوید هیگ، می‌گوید: هرچند آمریکا همچنان در صدر فهرست ارزشمندترین برند ملی قرار دارد، چین که در رتبه دوم قرار  گرفته، در حال کم کردن فاصله است و ارزش برندهای آن علی‌رغم همه مشکلات، به سرعت در حال رشد است. فاصله ارزش برندهای ملی این دو کشور که در سال 2018 حدود 12 تریلیون دلار بود، در سال 2019 به 8 تریلیون دلار کاهش یافته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان