۸ مجموعه تلویزیونی دیدنی پاییز امسال

قبل از شروع بهتر است این نکته را بگویم که تقریبا هر روز و هر ساعت ۱۸۳ برنامه تلویزیونی در آمریکا پخش می‌شود و برای یک منتقد غیرممکن است که بتواند تمام مجموعه‌های تلویزیونی که در پاییز امسال آغاز می‌شوند، را بررسی کند

قبل از شروع بهتر است این نکته را بگویم که تقریبا هر روز و هر ساعت 183 برنامه تلویزیونی در آمریکا پخش می‌شود و برای یک منتقد غیرممکن است که بتواند تمام مجموعه‌های تلویزیونی که در پاییز امسال آغاز می‌شوند، را بررسی کند. با این‌ حال موفق شدم که 31 مجموعه تلویزیونی را بررسی کنم و حالا که بالاخره توانستم سرم را از روی تلویزیون بلند کنم، با اعتماد به نفس می‌توانم این لیست را با شما در میان بگذارم.

همچنین بخوانید:
بهترین فیلم‌ های ترسناک که در پاییز 2019 اکران میشوند

باورنکردنی Unbelievable
13 سپتامبر از شبکه نت‌فلیکس

باورنکردنی مجموعه تلویزیونی

در این مجموعه تلویزیونی با داستانی رازآلود با الهام از وقایع واقعی، تونی کالت و مریت وور در در نقش دو کارآگاهی که متوجه می‌شوند هر دو به دنبال یک متجاوز هستند، بازی می‌کنند. وور نقش کارن دوول، که رفتار آرامش در تقابل کامل با خشونت شخصیت گریس رازموسن با بازی کولت است، بازی می‌کند. اما هردو زن مصمم هستند که این متجاوز را گیر بیندازند. «باور نکردنی» ماجراهای سرگرم‌کننده کارآگاهی با تعصبات و برخوردهای معمول با قربانیان تجاوز جنسی را در کنار هم آورده است. کیتلین دور در نقش ماری، که ماجرای حمله به او یکی از موضوعات اصلی داستان است، بازی می‌کند. «باور نکردنی» می‌تواند همان فصل چهار «کارآگاه واقعی» باشد که در انتظارش بودیم.

تک شاخ The Unicorn
26 سپتامبر از شبکه سی‌بی‌اس

مجموعه تک شاخ

تماشای والتون گوگینس (بازیگر مجموعه تلویزیونی «موجه»، «سپر» و «معاون‌ها») در نقش اصلی این مجموعه تلویزیونی ساخته شبکه سی‌بی‌اس، بسیار جالب خواهد بود. او در نقش مردی بیوه و پدر دو فرزند بازی می‌کند که به اصرار دوستان متاهلش سعی می‌کند دوباره به زندگی عادی برگردد و با کسی آشنا شود و برخلاف انتظار همه، پیشنهادات زیادی به او می‌شود. بازیگران دیگر این مجموعه تلویزیونی شامل راب کوردری، مایکلا واتکینز، مایا لین رابینسون و عمر بنسون میلر، را می‌توان یکی از بهترین گروه‌ بازیگران یک مجموعه تلویزیونی، پس از Life in Pieces دانست. به نظر می‌رسد «تک‌شاخ» پتانسیل یک مجموعه تلویزیون موفق را داشته باشد، البته اگر به سرنوشت Life in Pieces دچار نشود.

شرور Evil
26 سپتامبر از شبکه سی‌بی‌اس

مجموعه شرور

کاتیا هربرس بازیگر مجموعه تلویزیونی «وست ورلد» در نقش دکتر کریستن بوچارد، روان‌شناس پزشک‌قانونی بازی می‌کند که دچار مشکلات مالی شده است و با کشیشی (با بازی مایک کولتر) برای کشف راز یک پدیده ماورا‌طبیعی همکاری می‌کند. «شرور» چیز جدیدی به ژانر داستان‌های رمز‌آلود و ماروا‌طبیعی اضافه نمی‌کند، اما به خاطر کارگردانی خلاقانه رابرت و میشل کینگ (سازندگان مجموعه تلویزیونی «همسر خوب»)، یکی از دقیق‌ترین، جالب‌ترین و زیرکانه‌ترین مجموعه تلویزیونی‌‌های درام ساخته شبکه سی‌بی‌اس، پس از «همسر خوب»، خواهد بود. «شرور» با مطرح کردن بحث‌های جالب در مورد مذهب می‌تواند آغازگر سبک جدیدی از مجموعه‌‌های تلویزیونی باشد: مجموعه تلویزیونی با رویکردی فلسفی.

زندگی با خود Living With Yourself
18 اکتبر از شبکه نت‌فلیکس

مایلز (با بازی پل راد) دیگر از زندگی بریده است. او از کارش در یک شرکت تبلیغات خسته و بی‌انگیزه شده است، از همسرش (با بازی آیسلینگ بی) فاصله گرفته است و مطمئن نیست که می‌خواهد پدر شود یا نه. او به نوعی درگیر بحران میان‌سالیش شده است. اما رفتن او به یک مجموعه آب گرم همه چیز را تغییر می‌دهد، به دلیل یک اتفاق عجیب: مایلز یک همزاد پیدا کرده است، کسی که از خود او از هر نظری بهتر است. پس از آن، ماجراهای احمقانه، خنده‌دار و هیجان‌انگیزی اتفاق می‌افتد که پیام‌ مهمی در دل خود دارد: می‌تونی در زندگیت یک مسافر باشی و یا راننده، تصمیم با خودت است.

عشق مدرن Modern Love
18 اکتبر از آمازون پرایم ویدیو

عشق مدرن

دیگر دوره مجموعه تلویزیونی Queer Eye به پایان رسیده است و الان نوبت این مجموعه پرستاره، براساس داستا‌ن‌های ستونی به همین نام در مجله نیویورک تایمز است که شما را تا مرز اشک ریختن پیش ببرد. هر قسمت این مجموعه داستانی عاشقانه و تاثیرگذار را روایت می‌کند: زنی با اختلال رفتاری دوقطبی (با بازی آن هاتاوی) که در شرایط سخت زندگیش به دنبال عشق زندگیش می‌گردد، یک منتقد کتاب تنها (با بازی کریستین میلیوتی) که رابطه دوستانه‌ای با دربان ساختمان (با بازی لارنتیو پوسا) برقرار می‌کند و داستان‌های جالب دیگر. تمام داستان‌ها در نیویورک، بهترین مکان برای داستان‌های عاشقانه، اتفاق می‌افتد. «عشق مدرن» با موسیقی دلنشین و داستان‌های عاشقانه و آرامش، همان حس آشنای فیلم‌های وودی آلن را یادآور می‌شود.

نگهبانان Watchmen
20 اکتبر از شبکه اچ‌بی‌او

باید اعتراف کنم که هیچ اطلاعی از «نگهبانان» ندارم، نه کتاب‌های مصورش را خوانده‌ام و نه فیلم سال 2009 که در مورد آن ساخته شده بود را دیدم. در هنگام تماشای قسمت اول این مجموعه، بارها اسم شخصیت‌ها و اتفاقات را سرچ کردم تا ایده کلی ماجرا را متوجه شوم. با این وجود، بی‌صبرانه منتظر قسمت‌های بعدی آن هستم. داستان این مجموعه تلویزیونی 30 سال پس از ماجراهای کتاب مصورش اتفاق می‌افتد، در دنیایی که به دلیل حملات زیاد تروریستی و گروه‌های افراطی، ماموران پلیس مجبور به پنهان کردن هویت خود هستند. «نگهبانان» مجموعه تلویزیونی پرخرجی به نظر می‌رسد، اما سطحی و پرزرق‌وبرق نیست. به دلیل وجود بازیگران با‌استعداد این مجموعه تلویزیونی شامل رجینا کینگ، جرمی آیرونز، دان جانسون، شخصیت‌های «نگهبانان» باور‌پذیرتر و انسانی‌تر از ساخته‌های دیگر براساس داستان‌های مصور، به نظر می‌رسند. ممکن است پذیرفتن این تغییر برای طرفداران قدیمی این کتاب‌های مصور کمی مشکل باشد، اما بیننده‌های جدید از این ماجرای هیجان‌انگیز لذت خواهند برد.

خانم فلچر Mrs. Fletcher
27 اکتبر از شبکه اچ‌بی‌او

خانم فلچر

«خانم فلچر» که براساس رمانی از تام پروتا ساخته شده است، ماجرای ایو (کترین هان، بازیگر مجموعه تلویزیونی «شفاف») مادری 40 ساله تنها که پسرش برندن (با بازی جکسون وایت) به تازگی به دانشگاه رفته است، را روایت می‌کند. ایو که حالا تنها شده است دو سرگرمی جدید برای خود پیدا می‌کند: رفتن به کلاس‌های نویسندگی، که در آن‌جا با دانشجوی جذابی (با بازی اوون تیگو) آشنا می‌شود، و تماشای فیلم‌های عاشقانه. «خانم فلچر» با بازی فوق‌العاده هان، داستانی سرگرم‌کننده و تاثیرگذار را برای بزرگسالان روایت می‌کند.

برنامه صبحگاهی The Morning Show
1 نوامبر از شبکه اپل تی‌وی+

برنامه صبحگاهی  مجموعه تلویزیونی

اپل در مورد شبکه جدیدش خیلی مرموز بوده، اما جدیدا قسمت‌هایی از این مجموعه تلویزیونی را منتشر کرده است. جنیفر انیستون در نقش الکس لوی، مجری برنامه صبحگاهی، که پس از اخراج شدن همکارش (با بازی دیدنی استیو کارل) به دلیل سو‌رفتارهای جنسی، مورد توجه قرار گرفته است، بازی می‌کند. ریس ویترسپون نیز در نقش خبرنگار بردلی جکسون، در این مجموعه تلویزیونی حضور دارد. از ویدیوهای منتشر شده از این مجموعه تلویزیونی، به نظر می‌رسید که داستان آن در مورد تلاش‌های این دو برای به دست آوردن شغل باشد، اما در واقع داستان در مورد “تلاش‌های دو زن برای گرفتن حقشان در صنعتی که آن‌ها را نادیده می‌گیرد”، است. «برنامه صبحگاهی» به اندازه‌ای سرگرم‌کننده و جالب خواهد بود که بیننده را به فکر بیندازد: آیا لازم است عضویت شبکه اپل را نیز داشته باشم؟
این مطلب از نوشته کریستن بالدوین در سایت Entertainment Weekly گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان