عینک های آفتابی زنانه ۲۰۱۹

برای نگاه کردن به آسمان روشن در روزهای آفتابی، نیاز به عینک آفتابی مناسب خواهید داشت. در واقع عینک آفتابی یکی از وسایل ضروری است که هم در روزهای گرم و هم در روزهای سرد، باید به همراه داشته باشید.

عینک های آفتابی زنانه 2019

مترجم: اعظم اسلامی مجد

 

برای نگاه کردن به آسمان روشن در روزهای آفتابی، نیاز به عینک آفتابی مناسب خواهید داشت.

در واقع عینک آفتابی یکی از وسایل ضروری است که هم در روزهای گرم و هم در روزهای سرد، باید به همراه داشته باشید.

عینک‌های آفتابی فقط برای محافظت از چشم‌ها و نواحی اطراف آنها در برابر نور زیاد نیستند و خیلی از مردم به جنبه زیبایی آن اهمیت بیشتری می‌دهند یعنی عینک آفتابی برای بسیاری از ما جنبه اکسِسوری (وسایل تزئینی و زینتی) را دارد که البته هر دو مورد حائز اهمیت است.

با توجه به تجربه خریدهای پیشین و اطلاع‌رسانی‌های گسترده در این خصوص، تقریباً همه ما با ویژگی‌های عینک آفتابی مناسب آشنا هستیم.

اینکه در برابر نور، مقاومت بالایی داشته باشد، اینکه روی صورت‌تان احساس سنگینی نکنید و اینکه شکل و اندازه آن متناسب با صورت‌تان باشد.

عینک‌های گرد یا زاویه‌دار، تیره یا سایه روشن، آینه‌ای یا معمولی، سبک یا سنگین و ... هر کدام را که انتخاب می‌کنید، قطعاً قبل از آنکه به مدل‌های عرضه شده محدود به سال یا فصل خاص اهمیت دهید، زیبایی و تناسب آن با چهره خودتان را در نظر بگیرید و در نهایت هدف اصلی محافظت از سلامت شما است و زیبایی ظاهری در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

طراحان در این زمینه، قطعاً به این نکات اهمیت می‌دهند و مبنای کارشان حفظ سلامت مصرف‌کنندگان است، ولی به جهت تأمین نیازهای بازار، در پی تولید و طراحی مدل‌های شیک و متفاوتی نیز هستند تا بتوانند رضایت بیشتری را جلب کنند و البته فروش بیشتری داشته باشند.

مدل مربعی

از بِربِری تا چنل و دیور، عینک‌های درشت و زاویه‌دار مربعی شکل اغلب هر سال (در شروع سال و بهار) عرضه می‌شوند.

امسال نیز این مدل از عینک‌ها، جایگاه ویژه‌ای دارند و از سال‌های قبل بیشتر دیده می‌شوند. 

عینک‌های مربعی و مستطیلی بیشتر خانم‌های جوان را به سمت خود جذب می‌کنند.

معمولاً بزرگ‌تر و درشت‌تر از بقیه عینک‌ها هستند و بیشترین دلیل درشتی آنها،‌ مدل فریم‌هایشان است.

عینک‌های مربعی و مستطیلی برای صورت‌های زاویه‌دار با فک و گونه برجسته بسیار مناسب هستند و استایل زیبایی درست می‌کنند.

عینک‌های گربه‌ای

این مدل از عینک‌ها،‌ کلاسیک و قدیمی هستند،‌ اما امسال دوباره احیا شده‌اند و در مدل‌های عینک‌های آفتابی 2019، جایگاه ویژه‌ای دارند.

چه آنهایی که روی فریم‌هایشان نگین و مروارید دارند، چه آنهایی که فریم ساده‌ای دارند، بسیار پر طرفدار هستند و قطعاً بسیار جلب توجه می‌کنند.

در مجموعه جدید عینک‌های گربه‌ای، کمی در شکل کشیدگی آن اغراق شده و حالت گربه‌ای آن بارزتر شده است و اغلب‌شان نگین‌دار هستند.

عینک‌های قلبی‌شکل

عینک‌های قلبی همواره مورد علاقه کمپانی بالنسیاگا و ساینت لارنت بوده‌اند. این مدل از عینک‌ها نیز طرفداران خاص خود را دارند.

اغلب دخترهای خیلی جوان و خانم‌های کم‌سن و سال، سراغ این شکل از عینک‌ها می‌روند. جنبه تزئینی آنها بیشتر است و با صورت‌های زاویه‌دار و استخوانی تناسب بیشتری دارند.

عینک‌های قلبی بیشتر مناسب فصل بهار و تابستان هستند و در کنار سایر وسایل زینتی، به جذابیت و زیبایی شما می‌افزایند.

عینک‌های میکرو و کوچک

از بالنسیاگا گرفته تا پرادا و سنت لارنت و فِندی،‌ امسال در میان عینک‌های آفتابی‌شان، جایگاه ویژه‌ای را به عینک‌های میکرو اختصاص داده‌اند.

قبلاً این مدل عینک‌ها در بهار 2018 نیز معرفی شدند. این مدل از عینک‌ها خیلی خاص هستند. برای صورت‌های کوچک و ظریف مناسب‌ترند.

بیشترشان فریم و قابی بسیار ظریف و کوچک دارند و در طراحی‌شان از مدل‌های کلاسیک الهام گرفته شده است. برخی از مدل‌های عینک‌های میکرو را با نگین تزئین کرده‌اند.

برخی از آنها شکل گربه‌ای دارند و برخی دیگر مستطیلی، ولی ویژگی بارز همگی‌شان این است که اندازه و سایز بسیار کوچکی دارند.

عینک‌های مونوکروم

این عینک‌ها با رنگ‌های متنوع‌شان بسیار زنده و شاد هستند. رنگ قاب ظریف‌شان هم رنگ لنزها است. ورساچه، پاملا رولَند و کیت اِسپید امسال به طراحی و تولید این عینک‌ها پرداخته‌اند.

رنگ‌های شاد و تابستانی‌شان حس خوبی دارد و استایل متفاوتی را به شما می‌دهد. قرمز، زرد، نارنجی، طلایی و ... . در شکل‌های مختلف کوچک و بزرگ برای روزهای تابستان، بهترین انتخاب به شمار می‌روند.

عینک‌های آینه‌ای

این نوع از عینک‌ها چیز جدید و تازه‌ای نیستند و هر سال تولید و عرضه می‌شوند و همواره طرفداران خود را هم دارند.

آرمانی، چَنِل، میومیو،‌ ریک اونز امسال عینک‌های آینه‌ای بیشتری را طراحی کرده‌اند. عینک‌های آینه‌ای برای فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند.

عینک‌های آینه‌ای در قاب‌های ظریف فلزی، قاب‌های کلاسیک، قاب‌های شیشه‌ای و شکل‌های متفاوت، طراحی شده‌اند.

شما می‌توانید شکل و مدل انتخابی عینک‌تان را مطابق با فرم صورت‌تان انتخاب کنید،‌ زیرا این عینک‌ها تنوع بسیار بالایی دارند.

با این عینک‌ها صورت‌تان مثل خورشید می‌درخشد. رنگ آن را می‌توانید با توجه به رنگ موهای خود انتخاب نمایید.

عینک‌های آینه‌ای برای ساحل دریا، بهترین انتخاب هستند.

عینک‌های سایز بزرگ

عینک‌های سایز بزرگ، در مقایسه با عینک‌های دیگر، اندازه بزرگ‌تری دارند و قسمت چشم و نواحی اطرافش را کاملاً پوشش می‌دهند.

خانم‌های اسپورت‌پوش و شیک، معمولاً علاقه زیادی به استفاده از عینک‌های درشت دارند.

شاید توقع داشته باشید که برای ورزش‌های خاص مثل اسکی و موتورسواری از عینک‌های بزرگ استفاده شود، ولی این‌طور نیست، عینک‌های بزرگ با طراحی‌های خاص و متفاوت برای پیاده‌روی، رانندگی و ... نیز مناسب هستند.

با این عینک‌ها حتی می‌توانید بدون کمترین آرایشی بیرون بروید و خیلی هم شیک به نظر برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان