شکست بزرگ محمدرضا گلزار در خاک آمریکا!

در ساعات گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که تنها ۱۱۷ بلیت سالن محل برگزاری کنسرت رضا گلزار در لس‌آنجلس فروش رفته است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - محمدرضا گلزار قرار است که در دالبی تیاتر طی هفته‌های آینده کنسرت برگزار کند و شبکه‌های فارسی زبان لس‌آنجلس بشدت در حال تبلیغات شبانه‌روزی برای کنسرت محمدرضا گلزار هستند. علی رغم چهار هفته تبلیغات رسانه‌های فارسی زبان در آمریکا، وب سایت خبری تحیلی «کافه سینما» به نقل از یکی از هواداران «محمدرضا گلزار» خبر می‌دهد که از سالن چندین هزار نفری دابی تیاتر که در آن مراسم اسکار برگزار می‌شود، تنها 117 نفر بلیط این کنسرت را خریداری کرده کرده‌اند.

کافه سینما در این ارتباط می‌نویسد: در ساعات گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که تنها 117 بلیت سالن محل برگزاری کنسرت رضا گلزار در لس‌آنجلس فروش رفته است. هواداران این بازیگر با ارسال لینکی برای کافه سینما، از مسیر خرید بلیت برای حضور در سالن، این خبر را به‌چالش کشیده‌اند. کافه سینما در جهت پوشش منصفانه‌ موضوع، منتشر می‌کند:

پس از انتشار این خبر در فضای مجازی میان مخالفان و موافقان بحث‌های مختلفی درگرفته است. گروهی محمدرضا گلزار خواننده‌ای استاندارد نمی‌دانند و با اذعان به فالش‌خوانی وی در کنسرت‌های که اخیرا روزنامه جام جم بدان مفضل پرداخت بود را دلیل شکست محمدرضا گلزار در برگزاری این برنامه می‌دانند.

درباره فالش خوانی گلزار در کنسرت‌هایش بیشتر بخوانید:

بی‌صداها و بی‌استعدادها روی صحنه موسیقی می‌روند

این آمار برای خرید کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا به اندازه یک کلوب صد نفری بی‌سابقه است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد  که متوسط‌ترین خوانندگان از ایران و لس‌آنجلسی‌ها، با این حجم از تبلیغات 2 هفته قبل از اجرا می‌توانند دالبی تیاتر را sold out  کنند.

اما گروه دیگری در فضای مجازی روی این موضوع تاکید دارند که تجربه‌ موقعیت‌های متفاوت گلزار در صنعت سینما، مد، تبلیغات، موسیقی، تلویزیون به موقعیت او لطمه زده است و گروهی از ایرانیان مقیم لس‌آنجلس گلزار خواننده‌ صحنه نمی‌دانند. این بحث‌ها همچنان ادامه دارد و عدم استقبال از این کنسرت ممکن به لغو آن منجر شود. البته بوقچی‌هایی هم هستند که سعی می‌کنند برگزاری این مراسم را در سالن مراسم اسکار جلوه دهند. البته یک شایعه اثبات نشده هم وجود دارد که خواننده‌های مقیم لس آنجلس که این روزها اغلب بیکار هستند با چند شبکه‌ تلویزیونی همکاری می‌کنند تا این کنسرت با استقبال روبرو نشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان