طرز تهیه املت پنیری خوشمزه به سبک آشپزهای حرفه ای

طرز تهیه املت پنیری بسیار ساده می باشد این غذا یکی از انواع غذا های بسیار خوشمزه و لذیذ است که به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را تهیه کنید.

طرز تهیه املت پنیری خوشمزه به سبک آشپزهای حرفه ای

املت پنیری یکی از انواع املت های بسیار خوشمزه می باشد که می توانید آن را با پنیر تهیه کنید این غذا برای صبحانه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است در ادامه مطب قصد داریم به شما طرز تهیه املت پنیری را آموزش دهیم تا آن را تهیه و در کنار اعضای خانواده تان میل نمایید.

این املت پر طرفدار یک نوع املت مدرن است که می توانید به عنوان عصرانه نیز از آن استفاده کنید املت پنیری از املت های سنتی کشور ترکیه می باشد که از تخم مرغ که سرشار از پروتئین است تهیه می شود، در مطالب قبلی به شما عزیزان طرز تهیه املت هندی، املت هلندی و املت آمریکایی را آموزش دادیم، در ادامه مقاله شما را با طرز تهیه املت پنیری آشنا خواهیم کرد.

روش تهیه املت پنیری

مواد لازم جهت تهیه املت پنیری

  • ژامبون ریز خرد شده : پنج ورقه
  • پنیر چدار رنده شده : 150 گرم
  • شیر : یک پیمانه
  • تخم مرغ : شش عدد
  • فلفل قرمز ریز خرد شده : یک عدد
  • فلفل سیاه پودر شده : یک چهارم قاشق چای خوری
  • نمک : یک دوم قاشق چای خوری
  • روغن زیتون : یک قاشق سوپ خوری

طرز تهیه املت پنیری با طعم بی نظیر

طرز تهیه املت پنیری با طعم بی نظیر

در روش تهیه املت پنیری ابتدا تخم ها را داخل یک کاسه بشکنید سپس تخم مرغ ها، نمک، شیر و فلفل سیاه را داخل ظرف مناسبی بریزید و با هم مخلوط کنید.

 در این مرحله از روش تهیه املت پنیری حالا فلفل قرمز ریز خرد شده و پنیر چدار رنده شده را به آن ها اضافه کنید و با کمک چنگال همه موارد را با هم مخلوط کنیدسپس ژامبون را داخل روغن زیتون کمی تفت دهید و به مواد بیافزایید.

حالا داخل تابه را کمی چرب کنید و مخلوط به دست آمده را در تابه قرار دهید و اجازه دهید به مدت پنج دقیقه بر روی حرارت متوسط بماند.

سپس تابه را داخل فر که از قبل با دمای 175 درجه سانتی گراد گرم شده است به مدت 20 دقیقه قرار دهید تا املت پخته شود، نوش جان.

نحوه تهیه املت پنیری

امیدواریم از آشپزی این بخش از مجله اینترنتی آرگا نهایت لذت را برده باشید و این املت بسیار خوش طعم را تهیه و در وعده صبحانه میل کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه غذای ملل می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان