حضور نیروهای فرهنگی برای پاسخگویی به مسائل شرعی در نجف

مشاور فرهنگی استاندار تهران از حضور نیروهای فرهنگی برای پاسخگویی به مسائل شرعی و آداب زیارت در نجف اشرف در محل‌های اسکان ستاد اربعین استان تهران خبر داد.

حضور نیروهای فرهنگی برای پاسخگویی به مسائل شرعی در نجف

احمدرضا خزایی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به نجف اشرف گفت: در شهر نجف اشرف اسکان تعداد زیادی از زایران بر عهده ستاد اربعین استان تهران و بر همین اساس توجه به مسائل فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا نصب بنرها با موضوعات فرهنگی و ارسال پیامک‌های فرهنگی به زایران از طریق خطوط تلفن همراه عراقی انجام شده است. در این پیامک‌ها آداب زیارت و حضور در حرمین مطهر و همدلی و مهربانی به زایران گوشزد شده است.

خزایی ادامه داد: این پیامک‌ها مستمر ارسال می‌شود و اهدافی چون تقویت مودت و همدلی در میان زایران اربعین حسینی دنبال می‌شود. ١٢ نفر نیرو در سه منطقه ثورة العشرین، پارکینگ طبقاتی و صحن حضرت زهرا(س) راهنمایی و پاسخگویی به زایران حسینی در حوزه مسائل شرعی به ویژه آداب زیارت و حضور در حرمین مطهر را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این نیروها عاملان فرهنگی نیز در حوزه فرهنگی کمک می‌کنند. ان شاء الله سال به سال اربعین حسینی گسترده‌تر و عظیم‌تر برگزار خواهد شد و صلح و همدلی و امنیت و عزت برای کشور ما به همراه خواهد داشت. همین اربعین حسینی و شور و عظمتی آن برای دشمنان اسلام و کشور ما بازدارنده خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان