گوگل نست وای فای معرفی شد؛ روتر مش با اسپیکر هوشمند داخلی

گوگل دیروز عصر در رویداد سخت افزاری خود علاوه بر رونمایی از خانواده پیکسل ۴ از روتر مش نست وای فای (Nest Wifi) رونمایی کرد. این محصول برد بیشتری نسبت به نسل قبل داشته و می توان به کمک گوگل اسیستنت شبکه وای فای خانه را کنترل کرد. این روتر از ۱۳ آبان ماه به قیمت ۲۶۹ دلار برای پکیج دوتایی و ۳۴۹ دلار برای پکیج سه تایی به بازار عرضه می شود.

گوگل نست وای فای معرفی شد؛ روتر مش با اسپیکر هوشمند داخلی

گوگل دیروز عصر در رویداد سخت افزاری خود علاوه بر رونمایی از خانواده پیکسل 4 از روتر مش نست وای فای (Nest Wifi) رونمایی کرد. این محصول برد بیشتری نسبت به نسل قبل داشته و می توان به کمک گوگل اسیستنت شبکه وای فای خانه را کنترل کرد. این روتر از 13 آبان ماه به قیمت 269 دلار برای پکیج دوتایی و 349 دلار برای پکیج سه تایی به بازار عرضه می شود.

گوگل برای کاربرانی که به دنبال وای فای پایدار در همه اتاق های خانه بوده و در کنار آن می خواهند از گوگل اسیستنت نیز بهره مند شوند، یک محصول جدید در نظر گرفته است. این محصول نست وای فای (Nest Wifi) نام داشته و اینترنت و دستیار صوتی را در یک پکیج فراهم می کند.

نست وای فای از طراحی استوانه ای شکل برخوردار بوده و وسیله ای مشابه به نام پوینت (Point) آن را همراهی می کند که علاوه بر بهره مندی از دستیار صوتی گوگل، افزایش برد 25 درصدی را برای آن نسبت به نسل قبل به ارمغان آورده.

گوگل مدعی شده یک نست وای فای و یک پوینت برای پوشش خانه ای به مساحت 350 متر مربع کافی است. پوینت در سه رنگ سفید، قهوه ای و آبی و روتر فقط در رنگ سفید به بازار عرضه خواهد شد.

نست وای فای از استاندارد وای فای 6 پشتیبانی نمی کند ولی غول موتورهای جستجو مدعی شده این محصول دو برابر سریع تر از نسل قبل بوده و مصرف انرژی کمی دارد.

معرفیب روتر مش نست وای فای

به گفته گوگل، می توان به کمک دستیار صوتی گوگل و با گفتن فرمان «Hey Google» شبکه وای فای را کنترل کرد و اتصال را برای برخی از اعضای خانواده قطع کرد.

پکیج دوتایی نست وای فای به قیمت 269 دلار و پکیج سه تایی آن به قیمت 349 دلار به بازار عرضه خواهد شد. پیش خرید آن از هم اکنون آغاز شده و از تاریخ 4 نوامبر (13 آبان ماه) به دست مشتریان آمریکای شمالی و در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی به دست مشتریان کشورهای دیگر می رسد.

گوگل در رویداد سخت افزاری خود در سال 2016 از روتر گوگل وای فای رونمایی کرد که ساخت شبکه توری در خانه را آسان می کرد. حال گوگل می خواهد با نست وای فای که ترکیبی از روتر از اسپیکر هوشمند داخلی است، محصول خود را در بازار اشباع شده متمایز کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان