حقیقت های روانشناسی ( پارت دوم)

های گایز های کافئینی و اکلیلی.

حقیقت های روانشناسی ( پارت دوم)

های گایز های کافئینی و اکلیلی.

چه خبرا خوب و خوش و زیبا هستید ؟

طبق معمول کسی حال من رو نمی پرسه اما خب من همینجوری میگم که خوبم و خوش و جیکس هستم .

عاقا  من برگشتم با یه پست جدید البته پست جدید که چه عرض کنم  ادامه همون پست قبلی که درباره روانشناسی بود ، راستش وقتی کامنت هاتون رو خوندم متوجه شدم که به روانشناسی علاقه دارید و بعد از خوندن پست قبلی کلی کیف کردید پس من تلاش کردم که دوباره بتونم یه سری مورد های جدید در رابطه با روانشناسی براتون آماده کنم که باید عرض کنم در طی این چند روز موفق بودم  ، خلاصه وقع ما وقع .

شیطونا ! نگفته بودید از روانشناسی خوشتون میاد، و گرنه زود تر اقدام می کردم ، اما خب می دونید که من قبلا پست هایی راجب  مطالب علمی تخیلی ، فضایی یا مستند و تاریخی آپلود کرده بودم که متاسفانه زیاد ازش استقبال نشد ، اما خب این دفعه خواستم شانسم رو با روانشناسی امتحان کنم که بالاخره همونی که می خواستم شد و شما بهش واکنش ها مثبت نشون دادید ، طبق این تعاریف من چاره ای ندارم جز اینکه بدون هیچ حرف اضافه ای  برم سراغ ادامه ماجرای ” حقیقت های روانشناسی ”

لیدیز اند جنتلمن ، عار یو ردی ؟

شدت اضطرابی که بیشتر کودکان امروزی تجربه می کنند دقیقا مشابه شدت اضطرابی هست که بیمار های روانپریش در سال 1950 تجربه می کردند !

واقعا ما داریم به کجا می ریم آخه ؟ کسی می دونه ؟

وقتی آدم ها از سر خوشحالی گریه می کنند قطره های اشک معمولا از سمت راست چشم سرازیر میشه و این در حالیه که قطره های اشکی که از سر ناراحتی سرازیر میشه از سمت چشم بیرون می آید.

ولی این عاقاهه که در این عکس می بینید ، احتمالا کتک خورده 🙂

هرچقدر در مورد شخصی بیشتر حرف می زنید با احتمال بیشتری عاشق او می شوید.

عاقا این مورد در مورد ما دختر ها خیلی درسته ، وقتی که از یکی خوشمون میاد یا به اصطلاح روش کراش می زنیم ، دهن دوست صمیمی ما سرویس میشه از بس که از کراشمون براش صحبت می کنیم  ، مگه نه دخترها؟

افرادی که عزت نفس پایینی دارند ، بیشتر از همه ، از بقیه انتقاد می کنند .

احتمالا  شما هم با این آدم ها بر خورد داشتید ،  این دسته از آدم ها معمولا از دست خودشون کاری بر نمیاد و زندگی بورینگ و کسل کننده ای دارند و هیچ تلاشی هم برای بهتر کردن حال و روزشون نمی کنند ، ولی همیشه در حال ایراد گرفتن از ظاهر و رفتار آدم های موفق هستند. امیدوارم شما از  دسته آدم های موفق باشید که بقیه ازتون انتقاد می کنند ، و نه از اون حسود های پلاستیکی.

دانشمند ها  معتقد هستند که بسیاری از شخصیت های ترول که در فضای مجازی وجود دارند ،در واقع شبیه به آدم های خودشیفته ، دیگر آزار.. هستند .

هرچقدر  احساسات  خودتون رو نسبت به شخصی مخفی کنید ، سخت تر اون شخص رو فراموش می کنید .

بریزید بیرون لعنتیا ، خداوکیلی 100 تومن به همتون میدم .

هروقت خاطرات گذشته رو مرور می کنید مغز در واقع آخرین باری که به اون خاطره فکر کردید رو به یاد میاره ، نه خاطره اصلی .

( عجیبا غریبا )

وقتی برای کار یا  از طرف شخصی ترد می شیم و ما رو رد می کنند ، مغز اون رو به عنوان درد جسمی احساس می کنه .

دقت کردید ؟ انگار از روی آدم تریلی رد شده .

برید کنارتام هاردی شکست خورده براتون آوردم .

محقق ها ژنی رو کشف کردند که می تونه دلیل بد خلقی شما در بیشتر وقت های روز باشه .

این ژن داخل بدن من در حال یورتمه رفتنه ، از دانشمندان عزیز خواهشمند هستم راه های مقابله با این ژن رو بهمون آموزش بدند.

حاظر جوابی و چرت و پرت گویی نشونه سلامت مغزه .

خب خداروشکر انگار سالم هستم ، یعنی یه وقتایی اینقد احساس سلامتی می کنم که بخاطرش مجبورم از کلاس برم بیرون . البته اساتید عزیزم پرتم می کنند بیرون .

پژوهش ها نشون داده تا زمانی که مجرد هستیم  احساس می کنیم که افراد متاهل خوشحال تر و خوشبختر هستند و زمانی که متاهل میشیم احساس می کنیم داره به مجرد ها خوش می گذره و ما اون لحظه ها رو از دست دادیم .

چرا واقعا؟ چمونه آخه ؟

آهنگ مورد علاقتونه همیشه مربوط به یک اتفاقی هست که یا برای خودتون رخ داده یا اطرافیانتون .

بعضی اعمال مذهبی باعث میشه شما کمتر استرس داشته باشید ، و معمولا افراد مذهبی  و کسانی که وقت برای عبادت می ذارند کمتر دچار استرس میشند .

شما این امکان رو دارید که خواب افراد رو تغییر بدید . مثلا وقتی کسی خوابه چند قطره آب روی اون بریزید ، وقتی بیدار شد از اون در باره خوابی که می دیده بپرسید ، اون حتما به شما در باره آب پاشیدن حرف میزنه ،این موضوع الهام‌ بخش سکانسی در فیلم تلقین بود

افرادی که بامزه و شوخ هستند بیشتر از بقیه آدم ها استرس دارند .

خب گایز های کافئینی من ، این هم از ادامه پست ” حقیقت های روانشناسی” امیدوارم تونسته باشم اوقات خوبی رو براتون رقم زده باشم نمی دونم چرا  امروز کتابی حرف می زنم ولی بدانید و آگاه باشید که همیشه عشق های من هستید و می مونید .

راستی ، اگه  شما طرفدار مطالب روانشانسی ،لایف استایل ، مد و فشن یا هر موضوعی که فکر می کنید بهش علاقه دارید و جاش در بدونیم خالیه ، کافیه فقط بهم بگید تا براتون بهترین ها روآپلود کنم تا حالش رو ببرید .

عاشق پاشقتونم .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان