دیدار با وزیر و تعهد به مدیرعامل؛

افشین پیروانی چگونه به پرسپولیس برگشت؟

خبرگزاری مهر: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران اردیبهشت سال 94 به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شد تا امور اجرایی ملی پوشان را در زمان حضور کارلوس کی روش در راس کادر فنی بر عهده بگیرد. دوره ای نسبتا کوتاه مدت، اما پرحاشیه که منجر به محرومیت پنج ساله او در سال های بعدی شد.

پیروانی که در اوایل هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر جای محمود خوردبین را در پرسپولیس به عنوان سرپرست تیم گرفت به دلیل برخی ابهامات مالی در زمان حضورش در کادر اجرایی تیم ملی با محرومیت پنج ساله از سوی کمیته اخلاق فدراسیون برای حضور در فوتبال ایران روبرو شد.

بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی با همین حکم مجبور به ترک پرسپولیس شد تا جای او را محسن خلیلی پر کند. البته پیروانی به حکم کمیته اخلاق اعتراض کرد تا پس از چند بار رفت و آمد به فدراسیون فوتبال، محرومیتش از سوی کمیته استیناف فدراسیون لغو شده و شرایط برای بازگشت او فراهم شود.

پیروانی پس از دوری یک فصل و نیم از جمع سرخپوشان پایتخت با حکم محمدحسن انصاریفرد جای محسن خلیلی را گرفت. خلیلی در حالی از مسئولیتش در باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شد که در این مدت بدون حاشیه وظایفش را انجام داد.

اما این که چگونه پیروانی به پرسپولیس برگشت سوالی است که باید محمدحسن انصاریفرد در مورد دلایلش توضیح دهد.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر اشاره ای به توافق انصاریفرد با پیروانی برای برگشت داشت و عنوان کرد که مدافع پیشین سرخپوشان به مدیرعامل باشگاه تعهد داده است که دیگر اتفاقات و حاشیه های گذشته تکرار نشود و کمک کند تا این تیم با آرامش کارش را پیش ببرد.

در این مورد گفته می شود کاپیتان پیشین پرسپولیس جلسه ای را با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش داشته تا برای کمک به پرسپولیس با وی نیز مشورت کند. هر چند این ملاقات هنوز از سوی باشگاه تایید نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان