دمای استان ها ۷ درجه خنک می‌شود/پیش بینی هوای شهر‌های زیارتی عراق

خبرگزاری تسنیم: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق واقعدر جنوب شرق فارس، غرب و شمال هرمزگان و ارتفاعات مرکزی کرمان رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

از اواخر روز شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور بارش خفیف باران در برخی مناطق غرب و شمالغرب آغاز شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه با توجه به تشدید فعالیت این سامانه علاوه بر مناطق فوق، ابرناکی، کاهش دما، رگبار باران گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و مرکز کشور پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی اعلام کرده از روز یکشنبه هفته آینده تا سه شنبه 30 مهر در این مناطق دمای هوا 4 تا 7 درجه کاهش می‌یابد.

پیش بینی آسمان صاف برای شهر‌های زیارتی عراق
سازمان هواشناسی کشور برای شهر‌های زیارتی عراق امروز و فردا آسمان صاف را پیش بینی کرده است.

به گزارش تسنیم، امروز آسمان شهر‌های مهران، شلمچه و خسروی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای این شهر‌ها امروز به ترتیب 34، 38 و 39 درجه و فردا نیز 34 درجه، 38 و 38 درجه خواهد بود.

آسمان امروز و فردا کربلا، کاظمین و نجف صاف پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای فردا برای شهر‌های نجف 37 درجه، کاظمین 36 درجه و کربلا 37 درجه است. کمینه دمای این شهر‌ها نیز به ترتیب 20 درجه، 21 و 21 درجه خواهد بود.

آسمان کرمانشاه امروز و فردا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است، کمینه دمای امروز این شهر 10 درجه و فردا 8 درجه است. ایلام نیز امروز آسمان کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش موقتی باد و فردا نیز صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر