پلوسی: همه مجبوریم برای سلامتی ترامپ دعا کنیم!

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به اظهارات اخیر رئیس جمهور این کشور درباره خودش در جلسه سران کنگره واکنش نشان داد و از همه خواست تا برای سلامتی او دعا کنند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در کنفرانسی خبری اعلام کرد من همیشه برای رئیس جمهور دعا می‌کنم و این را به او می‌گویم. من برای امنیت او و خانواده اش دعا می‌کنم. اکنون ما مجبوریم برای سلامتی او دعا کنیم، زیرا این (رفتار ترامپ در جلسه سران کنگره) یک فاجعه و سقوط بسیار جدی از جانب رئیس جمهور بود.

یکی از خبرنگاران حاضر پرسید که آیا پلوسی منظورش اینست که ترامپ از نظر روحی در وضعیت ناخوشایندی است.

پلوسی در پاسخ گفت من از نظر روحی صحبت نمی‌کنم. من تنها درباره برخورد او با حقیقت حرف می‌زنم.

دیروز جلسه سران کنگره آمریکا با رئیس جمهور این کشور به دلیل از کوره در رفتن ترامپ نیمه‌کاره ماند. بر این اساس، در جلسه کنگره با رئیس‌جمهور که با حضور سران دموکرات و جمهوری‌خواه برگزار شد، ترامپ به دلیل مخالفت دموکرات‌ها با خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه و نیز آغاز روند استیضاح خود به نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان حمله کرد. او خطاب به پلوسی، او را یک سیاستمدار درجه سوم خواند! پس از این پرخاشگری ترامپ، سران دموکرات به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.

به نوشته هیل، این اقدام ترامپ (خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه) چراغ سبزی به ترکیه برای اقدام نظامی علیه کرد‌های مستقر در شمال شرقی سوریه بوده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در پی این جلسه در توئیتی نوشت: ”نانسی پلوسی سریعا نیاز به کمک دارد! یا او مشکل مغزی دارد، یا او آشکارا کشور بزرگ ما را دوست ندارد. او امروز در کاخ سفید حسابی از کوره در رفت. دیدن این صحنه بسیار ناراحت‌کننده بود. برای او دعا کنید، او فردی بسیار بیمار است! “

دموکرات‌ها می‌کوشند به دلیل رسوایی ترامپ در موضوع اوکراین گیت، روند استیضاح وی را کلید بزنند. با این وجود، کاخ سفید اعلام کرد تا زمانی که استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان به طور رسمی به تصویب نرسیده است از همکاری با این پرونده خودداری خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان