سردار مهماندار خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ۶ صبح شنبه در تهران/ برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در حرم عبدالعظیم حسنی

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از 6 صبح شنبه در تهران/ برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در حرم عبدالعظیم حسنی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین توضیخانی داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از 6 صبح شنبه در تهران/ برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی در حرم عبدالعظیم حسنیبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین اظهار کرد: راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی یکی از بزرگترین راهپیمایی‌هایی کشور است که در پایتخت انجام می‌شود، حال با توجه به اینکه روز شنبه اربعین حسینی را در پیش رو داریم به همین منظور محدودیت‌های ترافیکی را برای تسهیل در تردد شهری اعمال خواهیم کرد.

سردار مهماندار با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر‌های مربوط به پیاده روی اربعین تصریح کرد: در مسیر شماره یک که مهم‌ترین مسیر ماست؛ از میدان امام حسین (ع)، خیابان 17 شهریور و تقاطع‌های منتهی به خیابان 17 شهریور مسدود خواهد شد.

وی افزود: از تقاطع تیر دوقلو به سمت میدان شوش راهپیمایی ادامه پیدا خواهد کرد و تمام خیابان‌های منتهی به خیابان فدائیان اسلام مسدود خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: شهروندان برای تردد در این مسیر از بزرگراه‌های محلاتی، بعثت و آزادگان استفاده کنند.

سردار مهماندار تصریح کرد: مسیر شماره 2 هم از میدان جمهوری آغاز خواهد شد، محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های فرعی بزرگراه نواب و میدان بهمن تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اعمال خواهد شد.

وی افزود: زمان اعمال محدودیت‌ها از ساعت 6 صبح تا بعد از پایان مراسم راهپیمایی و نماز ظهر خواهد بود و در مسیر‌های شماره 3، 4 و 5 نیز محدودیت‌هایی وجود دارد که باتوجه به سبک‌بودن راهپیمایی در این مسیر‌ها محدودیت‌ها کمتر خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان