الهامی: برای کسب سه امتیاز به مصاف فولاد می‌رویم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می‌گوید با وجود اینکه تیمش بازی سختی برابر فولاد خوزستان دارد اما برای کسب سه امتیاز به میدان می رود.

الهامی: برای کسب سه امتیاز به مصاف فولاد می‌رویم

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: بعد از یک وقفه 17 روزه، فردا باید اولین بازی خودمان را انجام بدهیم. برابر تیمی بازی داریم که بسیار قدرتمند است و در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی گرفته است. فولاد در بازی‌های خارج از خانه تا به حال 7 امتیاز کسب کرده که این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

وی افزود: فولاد تیمی  است که تاکتیکی بازی می‌کند اما ما هم طی هفته اخیر تمرینات خوبی انجام دادیم تا برای بازی آماده بشویم. می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم اما برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. هر دو تیم تاکتیکی بازی می‌کنند و هر تیمی تمرکز بالایی داشته باشد و بتواند بهتر از فرصت‌های  خود استفاده کند، برنده بازی‌ خواهد بود.

الهامی تصریح کرد: از هواداران خوب تبریزی می‌خواهم فردا به ورزشگاه بیایند تا از ما حمایت کنند و به ما کمک کنند تا با تمرکز بالا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

او در ادامه درباره محرومیت رسول خطیبی هم گفت: آقای خطیبی سرمربی تیم هستند و نبودشان تاثیرگذار است و این موضوع مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند. به غیر از آقای خطیبی فردا حامد لک نیز به دلیل محرومیت همراه ما نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، نشست مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درحالی  برگزار شد که پیش از این نشست، جواد نکونام به دلیل اربعین حسینی حاضر نشد به نشست خبری بیاید و پاسخگوی سولات خبرنگاران باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان