در تهران ما پیگیری شد؛

سازمان بهزیستی تسهیلات خرید خانه به مددجویان نمی‌دهد

تهران ما موضوع در اختیار قرار دادن مسکن به مددجویان دارای دو معلول را پیگیری کرد.

سازمان بهزیستی تسهیلات خرید خانه به مددجویان نمی‌دهد

تهران ما///به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش تهران ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست پیگیری خانه دار شدن خانواده  های دارای دو معلول را داشت.

این مددجوی سازمان بهزیستی با ارسال پیامی گفت: من دو فرزند معلول دارم و دولت گفته است به خانواده های دارای دو معلول خانه می دهند. چرا زمانی که مراجعه می کنیم، می‌گویند شما خانه بخرید بعد ما به شما بلا عوض آن را می دهیم؟ من اگر پول داشتم نیازمند نبودم.

رئیس سازمان بهزیستی پاسخ داد؛

وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این رابطه گفت: از سال 94 طرحی 5 جانبه از سوی سازمان بهزیستی کشور، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان ملی زمین و مسکن و انجمن خیرین مسکن امضا شد و براساس آن برای افرادی که معلولیت دارند و در خانواده دارای دو هستند، خانه احداث می‌شود.

وی گفت: تا کنون 14 هزار خانواده دارای واجد شرایط احصا شدند که برای بیش از 6 هزار خانواده تسهیلات احداث خانه فراهم شده است و 6 هزار خانواده دیگر پشت نوبت هستند.

قبادی دانا بیان کرد: هزینه احداث خانه، بخشی آورده خود مددجویان و بخش دیگر از طریق کمک‌های بلاعوض سازمان بهزیستی و 4 دستگاه دیگر است.

وی ادامه داد: در این طرح به هیچ وجه برای مددجویان خانه خریدداری نمی‌شود بلکه برای آن‌ها خانه احداث می‌شود و به هیچ فردی تسهیلات خرید خانه داده نمی‌شود.

تسهیلات خرید خانه به مددجویان بهزیستی داده نمی‌شود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان