شناسه : ۱۷۷۳۴۵۱ - یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰
اقتصادآنلاین گزارش میدهد؛
بازار رسانههای دیجیتال تا چهار سال آینده کجا خواهد بود؟
اقتصادآنلاین – مهسا نجاتی؛ بر اساس جدیدترین آمار به روز رسانی شده از بازار رسانههای دیجیتالی نشان میدهد که درآمد این بخش، در برخی از بازارهای بزرگ رسانه جهان، در سالهای آتی، رو به افزایش خواهد بود.
گفتنی است، در حالی که ایالات متحده همچنان رهبر بازار رسانههای دیجیتال در جهان خواهد بود، رشد بازار آن نسبت به مناطق دیگر کند خواهد شد.
پیشبینی میشود که ایالات متحده، طی چهار سال آینده، با 9 درصد رشد در بازار رسانههای دیجیتال، به درآمد حدود 50.75 میلیارد دلار، تا سال 2023 دست پیدا کند.
در مقایسه، انتظار میرود درآمد بازار رسانههای دیجیتال در چین، 15 درصد رشد را تجربه کرده و به درآمد حدود 33 میلیارد دلاری طی چهار سال آتی برسد.
در حالی که درآمد کشورهایی همچون فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان بسیار کمتر از سه کشور نخست لیست است، چشمانداز بازار رسانههای دیجیتال برای این کشورها هنوز هم مثبت اعلام شده است.
بر اساس پیشبینی انجام شده، فرانسه دارای 23 درصد رشد، و آلمان و بریتانیا نیز هرکدام حدود 15 درصد رشد خواهند داشت.
در نمودار ارائه شده، درآمد بزرگترین بازارهای رسانههای دیجیتال در سال 2023 را مشاهده میکنید؛