اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی کردستان برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: در راستای کنگره ملی ۹۲ هزار بسیجی شهید کشور، اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی کردستان ۱۲ آبان ماه در سنندج برگزار خواهد شد.

اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی کردستان برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، حجت‌الله نریمانی در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کردستان با تاکید بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، امنیت و آرامش جامعه را از برکت خون شهدا دانست و یادآور شد: رسالت آموزش و پرورش ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه در بین نسل جوان و دانش آموز است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های شهدای گرانقدر در مسیر پیشرفت در حال حرکت است، افزود: این مهم وظیفه ما را سنگین و دوچندان کرده است و آموزش و پرورش هر ساله در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و فرهنگی، یادواره‌هایی را پیش بینی و برگزار می‌کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری خبر داد و  گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره 92 هزار بسیجی شهید و شهدای دانش آموز و فرهنگی استان، امسال با برگزاری اجلاسیه و مراسم استانی، یادواره‌های شهدای دانش آموز استان از هفته بسیج دانش آموزی و 12 آبان ماه آغاز و اختتامیه این برنامه 22 اسفند ماه 98 همزمان با روز تکریم شهدا اجرا می‌شود.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان