برپایی غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت آلمان

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از حضور نشر شاهد با ۲۳ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت ۲۰۱۹ در غرفه ملی ایران خبر داد.

برپایی غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت آلمان

به گزارش ایسنا، رحیم نریمانی با اعلام این خبر گفت: ژانر ایثار و ادبیات حوزه ایثار و مقاومت در عرصه بین‌المللی جنبه مشترک و در بین افکار عمومی جهانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و برای توسعه فرهنگی به‌عنوان شاخص پیشران عمل نموده و همبستگی، انسجام و همدلی را تقویت می‌کند.
وی به زیت‌بوم جهانی و تهیه، تشریک و تداوم جریان اطلاعات و ارتباطات در دنیا اشاره و ادامه داد: دیپلماسی ایثار در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تبیین مفاهیم آن از اولویت‌ها اعلام شده است و برای رسیدن به این هدف باید محصولات ادبی و فرهنگی با الهام از تجربیات جهانی تولید شود.
نریمانی هدف از شرکت در این نمایشگاه را ارتباط با ناشران کشورهای خارجی و آشنایی مخاطبان سایر کشورها با کتاب‌های نشر شاهد عنوان کرد و گفت: کتاب‌های نشر شاهد در این دوره از نمایشگاه فرانکفورت شامل منتخبی از بهترین آثار ترجمه‌ای نشر شاهد در سال‌های اخیر است.
نریمانی در ادامه بر ضرورت اهتمام به ترجمه آثار حوزه ایثار و شهادت تأکید و اظهار کرد: تاکنون 70 عنوان از کتاب‌های نشر شاهد به زبان‌های مختلف ترجمه شده است.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب فرانکفورت یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب است، یادآوری کرد: نشر شاهد در غرفه ملی ایران در کنار 20 ناشر مطرح کشور هفتاد و یکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضوری فعال دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان