ستارگان فیلم های هری پاتر روپرت گرینت و تام فلتون، مشتاق برگشتن به دنیای جادوگری

در داستان‌های هری پاتر، هر دوی این پدرها نقش‌های مهمی را بازی می‌کنند. لوسیوس مالفوی با بازی جیسون آیزکس یک مرگ‌خوار مهم و دشمن مشنگ‌ها است که در کتاب «هری پاتر و حفره اسرار» با قرار دادن دفتر خاطرات تام ریدل در وسایل جین ویزلی، یکی از نقش مهم داستان بود. او هم‌چنین دارای صاف‌ترین مو و براق‌ترین ردا در بین جامعه جادوگری است.

چوب‌دستی‌های خود را آماده نگه دارید، آیا ممکن است دوباره روپرت گرینت و تام فلتون را در دنیای جادوگری ببینیم؟
پارک یونیورسال استودیوز در اورلاندو به تازگی ترن هوایی جدیدی به نام Hagrid’s Magical Creatures Motorbike Adventure را در مجموعه پارک هری پاتر، رونمایی کرده است. تعدادی از بازیگران فیلم‌های هری‌ پاتر، از جمله روپرت گرینت و تام فلتون،‌ در مراسم افتتاحیه این ترن هوایی جدید حضور داشتند.
سایت Entertainment Weekly با این دو بازیگر به بهانه افتتاح این ترن هوایی جدید مصاحبه کرد و نظر آن‌ها را در مورد تاثیری که این مجموعه داستان روی زندگی آن‌ها داشته و این‌که آن‌ها به برگشتن به دنیای هری پاتر فکر می‌کنند یا نه، پرسید.
با توجه به فضای حاکم بر هالیوود که بسیاری از ساخته‌های کلاسیک بار دیگر بازسازی می‌شوند، آیا احتمال ساخته شدن دوباره مجموعه فیلم‌های هری پاتر وجود دارد؟ می‌دانیم که حتی صحبت در مورد ساخت دوباره این مجموعه، برای طرفداران هری پاتر مثل یک توهین است و مسلما الان فرصت خوبی برای این بازسازی نیست، اما اگر بی‌طرفانه به این موضوع فکر کنید می‌بینید که چقدر جالب خواهد بود اگر برخی از بازیگران فیلم اول، برای بازی در نقش شخصیت‌های بزرگسالی که هم عاشق آن‌ها بودیم و هم از آن‌ها متنفر بودیم، به این مجموعه فیلم جدید برگردند. آیا گرینت و فلتون از این ایده استقبال می‌کنند که نقش پدرهای خود، آرتور ویزلی و لوسیوس مالفوی را بازی کنند؟

هری پاتر

فلتون در جواب گفت:

“مسلما! حتی حاضرم مجانی این نقش را بازی کنم [می‌خندد]، آره، خیلی جالب می‌شود.”

گرینت نیز سری تکان داد و گفت:

” آره منم موافقم. به نظرم با این ‌کار فصل هری پاتر در زندگی ما به درستی بسته می‌شود.”

در داستان‌های هری پاتر، هر دوی این پدرها نقش‌های مهمی را بازی می‌کنند. لوسیوس مالفوی با بازی جیسون آیزکس یک مرگ‌خوار مهم و دشمن مشنگ‌ها است که در کتاب «هری پاتر و حفره اسرار» با قرار دادن دفتر خاطرات تام ریدل در وسایل جین ویزلی، یکی از نقش مهم داستان بود. او هم‌چنین دارای صاف‌ترین مو و براق‌ترین ردا در بین جامعه جادوگری است.

فلتون در این‌باره گفت:

” پوشیدن لباس لوسیوس مالفوی به نظر هیجان‌انگیز می‌آید.”

شخصیت آرتور ویزلی، با بازی مارک ویلیامز، پدر خانواده ویزلی و جادوگری عاشق مشنگ‌ها، پدر قابل‌ اعتمادی برای هری و دردسری برای لوسیوس مالفوی بود. ویلیامز نیز در افتتاحیه این ترن هوایی جدید حضور داشت.
حتی اگر احتمال ساخت دوباره تمام مجموعه هری پاتر وجود داشته باشد، این اتفاق در آینده‌ای دور خواهد بود، با این‌حال راه منطقی دیگری برای بازگشت این بازیگران به دنیای آشنای جادوگری وجود دارد. گرینت و فلتون از احتمال بازی در فیلم سینمایی «هری پاتر و فرزند نفرین‌شده» نیز بسیار استقبال می‌کنند. نمایش‌نامه‌ای که در آن شخصیت‌های بزرگسال هری، هرمیون، رون و دراکو فرزندان خود را برای تحصیل در هاگوارتز آماده می‌کنند.

فلتون اضافه کرد:

” شخصیت دراکو مالفوی به من تعلق ندارد، اما یک جورایی بخشی از من شده است.”

گرینت نیز موافقت خود را اعلام کرد:

“عالی می‌شود!”

این مطلب از سایت Entertainment Weekly گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان