پارک های تفریحی برتر برای کودکان و نوجوانان در اروپا

اروپا صدها پارک تفریحی دارد که گذراندن یک روز تفریحی در آن ها خاطره ای خوش از سفر برای شما خواهد ساخت

پارک تفریحی اروپا

نه تنها برای کودکان ، بلکه برای نوجوانان و بزرگسالان ، اروپا صدها پارک تفریحی دارد که گذراندن یک روز تفریحی در آن ها خاطره ای خوش از سفر برای شما خواهد ساخت. گردشگران خارجی عموما بعد از دیدن جاذبه های مهم گردشگری شهر مورد بازدید دوست دارند یک روز را در یک پارک تفریحی پر هیجان بگذرانند. در ادامه سه پارک تفریحی معروف اروپا آورده شده است که در طول سفر خود به اروپا میتوانید از آن ها بازدید کنید.

تور اسپانیا

PortAventura : یک پارک موضوعی و تفریحی در جنوب بارسلونا ، در سالو ، تاراگونا ، در منطقه کاستا دورادا است. این کشور سالانه حدود 4 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند و آن این پارک را به پر بازدید ترین پارک موضوعی در اسپانیا تبدیل می کند. پارک PortAventura همچنین ششمین پارک دیدنی در اروپا است. این اقامتگاه همچنین شامل پارک آبی Costa Caribe و چهار هتل است. این بزرگترین تفرجگاه در جنوب اروپا است. در فاصله 30 دقیقه ای از آن دو فرودگاه وجود دارد ، از جمله فرودگاه Reus. یک ایستگاه قطار برای PortAventura وجود دارد که با بارسلونا و سالو ارتباط دارد. این پارک که در جنوب بارسلونا واقع شده است، دارای پنج منطقه موضوعی است که بر اساس تمدن های تاریخی (Mediterrània, Far West, México, China and Polynesia) در سال 2011 ساخته شده است.

تور ایتالیا

اگر شما یکی از معتادان به آدرنالین هستید و از سوار شدن بر روی غلتک های دیوانه وار لذت می برید، ایتالیا مقصد مناسبی برای شماست. ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی است که تعداد زیادی پارک تفریحی دارد و هر کدام را که انتخاب کنید ، پشیمان نخواهید شد. با این حال ، شما باید از صف انتظار طولانی برای ورودی پارک آگاه باشید.

Mirabilandia:  "قلب سرگرمی" یا همانطور که ایتالیایی ها دوست دارند این پارک را صدا بزنند ، 30 هکتار مساحت دارد و مساحت 10 هکتاری دیگر به نام ساحل میرابیلاندیا هم در مجاورت آن قرار دارد. محبوب ترین جاذبه های پارک ، غلتک وارونه ای معکوس Katun و iSpeed launched coaster است. این پارک همچنین دارای بلندترین آبشار جهان ، Divertical (60 متر ارتفاع) است. جاذبه ها به سه گروه افراطی ، متوسط و نرم (با توجه به شدت آدرنالین) تقسیم می شوند. این پارک دارای 5 منطقه متفاوت با موضوع است:

Far West Valley : اختصاص داده شده به غرب قدیمی

Bimbopoli : اختصاص داده شده به کودکان

Route 66 : خطی از آمریکا در ایتالیا

Dinoland : اختصاص داده شده به دنیای ژوراسیک

Adventureland : برای معتادان به آدرنالین

تور فرانسه

آیا می خواهید در پاریس با خانواده خود تفریح کنید؟ در اینجا می توانید بهترین پارکهای تفریحی در پاریس و برخی دیگر در شهرهای اطراف آن را پیدا کنید: پارکهای موضوعی ، پارکهای فصلی و پارکهای آموزشی که تجربه ای بی نظیر را برای شما و بچه های شما رقم خواهد زد.

Disneyland Paris

دیزنی لند پاریس احتمالاً مشهورترین پارک در بین پارک های تفریحی در پاریس است: پارک موضوعی که فضای جادویی خلاقیت های دیزنی را در چند مرحله خارج از مرکز شهر به ارمغان می آورد. این پارک شامل مناطق تفریحی ، خرید و ناهار خوری و همچنین هتل ها و زمین گلف است. به راحتی می توانید با استفاده از RER (خط A) به سمت Marne la Vallée بروید و در مدت 40 دقیقه به آنجا خواهید رسید. به بچه هایتان اجازه دهید Astro Blaster یا Buzz Lightyear Astro یا Big Thunder Mountain Railroard را تجربه کنند ، آنها هرگز آن را فراموش نخواهند کرد!

Parc Astérix

Parc Astérix در شمال پاریس واقع شده است و بر اساس محبوب ترین داستان ها در میان زمین های گلف ساخته شده است. اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد برای رسیدن به پارک ، اما سکوهای نفس گیر و جو بی نظیر تجربه ای خواهد بود که هرگز فراموش نخواهید کرد ، شما را به امپراتوری روم ، یونان باستان و مصر باز می گرداند: راه بهتری وجود ندارد. برای لذت بردن از تاریخ!

France Miniature

مینیاتور فرانسه یک پارک مینیاتوری در ایلانکورت (30 کیلومتری پاریس) با مدل های مقیاس از معروف ترین بناهای تاریخی و دیدنی فرانسه ، مانند برج ایفل یا لوور است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان