قالیشویی شربت اوغلی؛ اصالت، تعهد و کیفیت

آیا می‌توان به هر قالیشویی‌ای اعتماد کرد؟ قالیشویی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ فرش‌هایمان را به کدام قالیشویی بسپاریم؟ این‌ها سوالاتی است که موقع شست‌وشوی فرش به ذهنتان می‌رسد. در این مطلب به همه‌ی این سوال‌ها پاسخ داده‌ایم.

برترین‌ها: شستن فرش از قدیم‌الایام یکی از کارهای مهم برای خانواده‌ها مخصوصا در خانه تکانی عید بوده است. در گذشته با نزدیک‌شدن عید نوروز بازار فرش شستن در کوچه و خیابان و چشمه‌ها و حیاط و پشت بام داغ می‌شد اما امروزه با افزایش مشغله‌ها و سخت‌تر شدن زندگی دیگر کمتر کسی فرش‌های خانه‌ی خود را در کوچه‌ای که پر از ماشین‌های پارک‌شده است یا حیاط و پشت‌بامی که با چندین همسایه مشترک است، می‌شوید و همه ترجیح می‌دهند که فرش‌ها و قالی‌ها و حتی مبل‌های خود را برای نظافت به متخصصان این کار بسپارند. این متخصصان همان قالیشویی‌ها هستند!

اما آیا می‌توان به هر قالیشویی‌ای اعتماد کرد؟ قالیشویی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ فرش‌هایمان را به کدام قالیشویی بسپاریم؟ این‌ها سوالاتی است که موقع شست‌وشوی فرش به ذهنتان می‌رسد. در این مطلب به همه‌ی این سوال‌ها پاسخ داده‌ایم.

1. حسن سابقه

مهمترین موضوعی که شما را مجاب می‌کند تا فرش‌هایتان را به یک قالیشویی بسپارید و به آن اعتماد کنید، تجربه‌ی خوب آن قالیشویی است. قالیشویی شربت اوغلی قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین کارخانه قالیشویی در تهران با بیش از 50 سال تجربه درخشان ارائه‌دهنده کلیه خدمات قالی شویی، رفوگری و ترمیم تخصصی فرش و کلیه خدمات خشک‌شویی انواع مبلمان، موکت و خوشخواب می‌باشد. پس به راحتی می‌توانید به کسب و کاری که 50 سال به خوبی به مشتریانش خدمت کرده اعتماد کنید.

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟

2. سرویس دهی فوری

یکی دیگر از مواردی که ممکن است برای شما مهم باشد. خوش‌قولی و سرویس‌دهی به موقع است. گاهی اوقات شما بعد از اثاث‌کشی از خانه‌ی قدیمی خود فرش‌ها و قالیچه‌ها را به قالیشویی می‌دهید تا فرش‌های تمیز و آراسته را به خانه‌ی جدید ببرید. در این‌صورت برای شما مهم است که سرویس حمل‌و‌نقل قالیشویی زمان دقیق تحویل گرفتن یا تحویل دادن فرش‌هایتان را مشخص کند و طبق آن زمان‌بندی عمل کند.

قالیشویی شربت اوغلی با افزایش محدوده‌های سرویس‌دهی و شعبه‌های خود در سراسر تهران خدمات خود را با بالاترین سرعت به مشتریان ارائه می‌دهد. کلیه خدمات شستشو را می‌توانید در تمامی محدوده‌ها و مناطق تهران از شمال، جنوب، شرق، مرکز، غرب و حومه بدون هیچ محدودیتی در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

حتی ساکنین کرج نیز می‌توانند از‌این پس خدمات مورد‌درخواست خود را از شعبه رسمی شربت اوغلی در کرج دریافت نمایند. تنها کافیست با شماره‌های تماس رسمی شرکت در تماس باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر شوند.

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟

3. نیروی کار متعهد، مجرب و آموزش دیده

طبیعتا همه به دنبال نیروی کار باتجربه و کاربلد هستند و کسی دوست ندارد که فرش و تابلویی که برای شست‌و‌شو به قالیشویی تحویل داده، پاره شده یا رنگ گرفته تحویل بگیرد. قالیشویی شربت اوغلی با به‌کارگیری نیرو‌های کار متعهد و آموزش‌دادن به آن‌ها بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد و با بررسی‌های روزانه، کار‌های کارکنان را تحت‌نظر دارد تا همه چیز آن‌طور که شما می‌خواهید پیش رود.

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟

4. استفاده از بهترین مواد شوینده و ماشین‌آلات

یکی دیگر از نکات قابل‌توجه برای انتخاب یک قالیشویی خوب، نوع و مرغوبیت مواد شوینده و دستگاه‌های آن است.

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟

قالیشویی شربت اوغلی با ارائه خدمات شست‌و‌شوی تخصصی انواع فرش‌های دست‌باف، ماشینی، خارجی، تابلو‌فرش با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی و ارائه تضمین شستشو یکی از بهترین‌ها در این امر است که فرش را بدون واسطه توسط ماشین‌آلات تمام خودکار و استفاده از مواد نانو و بهترین شوینده‌ها می‌شوید.

استفاده از شامپو‌های مخصوص شست‌و‌شوی فرش دست‌بافت و اعلا و نفیس که در ارتقای شست‌و‌شو و حفظ دوام فرش تاثیرگذار است، از ویژگی‌های بارز این قالیشویی است.

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید.

0211520

5. خدماتی متمایز با قالیشویی‌های دیگر

علاوه بر تجربه‌ی نیم قرنی و سرویس‌دهی پرسرعت و داشتن شعبه‌های کافی در تمام نقاط شهر، ارائه خدمات در محل هم یکی از مهم‌ترین وجه تمایز‌های قالیشویی شربت اوغلی با سایر رقبا است.

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟

برخی از مشتریان به دلایل شخصی حاضر به ارسال و شست‌و‌شوی فرش در کارخانه نیستند در این مواقع شرکت قالیشویی شربت اوغلی پیشنهاد خشکشویی فرش در منزل را به آن‌ها می‌دهد! خشکشویی در محل با استفاده از شامپو مخصوص انجام می‌شود. شامپوی مخصوص را روی فرش ریخته و با استفاده از فرچه مخصوص شروع به خشکشویی فرش شما می‌کنند و فرش در مدت زمان یک الی دو ساعت کاملاً خشک می‌شود.

قالیشویی شربت اوغلی همچنین در شست‌و‌شوی انواع خوشخواب تخت هم مهارت دارد و شما می‌توانید با درخواست شست‌و‌شوی خوشخواب در محل از خدمات این شرکت بهره‌مند شوید.

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟

خشکشویی مبلمان و شستشوی مبلمان نیزازجمله خدماتی است که قالیشویی شربت اوغلی در منزل یا محل شما ارائه می‌نماید. در بسیاری از مواقع برای شستن مبل و نظافت آن نیازی به جابه‌جایی مبل به شرکت نیست و شربت اوغلی با بهترین کادر متخصص و بهترین دستگاه‌ها و مواد شوینده این کار را برای شما در منزل انجام می‌دهد.

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟

6. قالیشویی باید مجوز داشته باشد

شما باید قبل از اینکه فرش‌هایتان را به قالیشویی بدهید از مجاز بودن آن مطمئن شوید. برای این کار کافی است کمی حوصله به خرج دهید و قبل از دادن آدرس برای بردن فرش‌هایتان، به اتحادیه قالیشویان شهر خود تلفن بزنید یا به وب‌سایت رسمی آن اتحادیه مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می‌توانید نام قالیشویی شربت‌اوغلی را در بین قالیشویی‌‎های مجاز پیدا کنید.

7. قیمت‌ها ماورایی نباشد!

از قدیم شنیده ایم هر که بامش بیش، برفش بیشتر. به این ترتیب هزینه شست‌وشوی قالی، موکت و تابلوفرش در قالیشویی‌ها به صورت مترمربع محاسبه می‌شود و معمولا مرجعی به نام اتحادیه قالیشویان هر شش ماه قیمت رسمی و مصوبی را برای شست‌وشوی فرش به قالیشویان مجاز اعلام می‌کند که همه موظف به رعایت آن هستند. در قالیشویی شربت‌اوغلی خیالتان راحت است که قیمت شست‌و‌شوی فرشتان با قیمت مصوب اتحادیه محاسبه می‌شود.

البته وقتی پای فرش‌های نفیس و تابلو‌فرش‌های گران‌قیمت وسط باشد و یا شما بخواهید که قالیشویی، خدمات ویژه و خاصی را به شما ارائه دهد، قیمت‌ها توافقی می‌شود. البته کاملا منصفانه و به‌صرفه برای مشتری!

در این مطلب سعی کردیم تا مهم‌ترین انتظاراتی را که یک مشتری از یک قالیشویی خوب دارد بررسی کنیم. امید است که بتوانید به کمک این اطلاعات بهترین قالیشویی را برای شستن فرش‌هایتان انتخاب کنید.

از یک قالیشویی چه انتظاراتی دارید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید.

 0211520

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخفاطمه مرادی | 1400/11/08 - 16:43
ممنون از معرفی این شرکت من فرش دادم قالیشویی شربت اوغلی با شماره کارخانه 55427359 تماس گرفتم عالی بود
ارسال نظر
پیشخوان