ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران مطرح کرد؛

بررسی ۷۰ پرونده شکایت لوازم یدکی خودرو در یک سال گذشته/ مردم کالای اساسی خود را از فضای مجازی تهیه نکنند

بررسی 70 پرونده شکایت لوازم یدکی خودرو در یک سال گذشته/ مردم کالای اساسی خود را از فضای مجازی تهیه نکنند

اسفنانی گفت: توصیه می‌کنم که مردم تا جای ممکن برای خرید کالا‌های اساسی از فروشگاه‌های اینترنتی استفاده نکنند.


بررسی 70 پرونده شکایت لوازم یدکی خودرو در یک سال گذشته/ مردم کالای اساسی خود را از فضای مجازی تهیه نکنندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به این که فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند فرصت بسیار خوبی را در اختیار مردم و کشور قرار دهند، گفت: متاسفانه در حال حاضر امکان نظارت دقیق بر فروشگاه‌های آنلاین وجود ندارد.

وی با اشاره به این که امروزه مردم به راحتی به فروشگاه‌های آنلاین دسترسی دارند، عنوان کرد: مشکلات موجود در فرآیند خرید اینترنتی ایجاب می‌کند که مردم با هوشیاری هرچه بیشتر از فروشگاه‌های اینترنتی استفاده کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: خریداران می‌توانند گزارش‌های خرید و فروش کالا‌های تقلبی را از طریق سامانه 135 به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ارائه دهند.

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی‌های مختلف متوجه شدم که فروشگاه‌های دارای مجوز در فضای مجازی بسیار اندک هستند، بر همین اساس توصیه می‌کنم که مردم تا جای ممکن برای خرید کالا‌های اساسی از فروشگاه‌های اینترنتی استفاده نکنند.


بیشتر بخوانید: تأمین نقدینگی یکی از مهم‌ترین مشکلات تولیدکنندگان است


اسفنانی تصریح کرد: فروشگاه‌هایی که سرور ایرانی ندارند را نمی‌شود به صورت دقیق و کامل مورد کنترل قرار داد.

وی با اشاره به شکایات مربوط به لوازم یدکی خودرو در سازمان تعزیرات حکومتی، توضیح داد: تولید و توزیع قطعه بلبرینگ از جمله پرونده‌های این سازمان بود که مورد بررسی قرار گرفت و پرونده‌های لازم تشکیل شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران اضافه کرد: در یک سال گذشته این سازمان به حدود 70 پرونده مرتبط با شکایات و تخلفات لوازم یدکی خودرو پرداخته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان