ماهان شبکه ایرانیان

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن:

اُفت به دلیل تغییرات، دلیل ناکارآمدی نیست

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: هر مجموعه‌ای پس از تغییر مدیر ممکن است دچار افت مقطعی شود که این افت دلیل بر ناکارآمدی نیست.

اُفت به دلیل تغییرات، دلیل ناکارآمدی نیست

به گزارش ایسنا، احمد جمشیدی امروز(دوشنبه) در نشست خبری باشگاه ذوب‌آهن، اظهار کرد: تعامل با رسانه‌ها یکی از راه‌کارهای موفقیت هر مدیری است که خوشبختانه مدیرعامل باشگاه نیز روی این موضوع تاکید دارد. مجموعه‌هایی که با رسانه‌ها تعامل و هم‌فکری نداشته باشند در نهایت ضربه می‌خورند و امیدوارم همواره با رسانه‌های اصفهان تعامل دوطرفه داشته باشیم.

وی افزود: در بسیاری از مصاحبه هایی که با رسانه ها داشتم به نکات ریز و مهمی رسیدم که برای مجموعه بسیار حایز اهمیت بوده است.

جمشیدی با بیان اینکه هر مجموعه‌ای پس از تغییرات به ویژه در بخش مدیریت ممکن است دچار افت مقطعی شود، تاکید کرد: این افت دلیل بر ناکارآمدی نیست. بسیاری از کارها در باشگاه انجام شده و البته در کنار آن خیلی کارها هم بر زمین مانده که امیدوارم با برنامه‌ریزی به سمت پیشرفت برویم.
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن حضور رسول کربکندی به‌عنوان مدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه ذوب‌آهن را یک امتیاز ویژه برای فوتبال باشگاه خواند و خاطرنشان کرد: کربکندی در جلسه کمیته انضباطی که چند روز پیش برگزار شد، حضور داشت و نکاتی را مطرح کرد که برای من هم تازگی داشت و امیدوارم سرمربی تیم هم از تجربیات و راهنمایی‌های ایشان نهایت استفاده را ببرد تا موفقیت های بهتری کسب کنیم.

وی افزود: باشگاه ذوب‌آهن در 26 رشته ورزشی فعالیت دارد که باید برای تمام این تیم ها برنامه ریزی و هدف گذاری کنیم.

جمشیدی در خصوص موضع‌گیری‌های سریع‌تر و قاطعانه‌تری باشگاه به خصوص از طرف مدیرعامل برای حمایت از منافع تیم فوتبال باشگاه گفت: از نظر پاسخگویی به رسانه‌ها یکی از باشگاه‌های پیش‌رو بوده‌ایم و اگر تا کنون مدیرعامل جوابگو نبوده به این دلیل است که نمی خواستیم مدیرعامل را درگیر حواشی و پاسخگویی کنیم تا از وظیفه اصلی خود دور ماند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن، تصریح کرد: 15 سال است که شماره تلفنم تغییری نکرده است و به‌عنوان سخنگوی باشگاه هر روز حداقل 3 تا 4 مصاحبه انجام می‌دهم و این باعث شده مدیرعامل باشگاه بتواندبه وظایف خود برسد. بلافاصله پس از بازی با مس کرمان مصاحبه کردم و مسائلی که باید گفته می‌شد را مطرح کردم. پس از بازی با سپاهان نیز با برنامه های ورزشی تلویزیون گفت‌وگو کرده و تاکید کردم که یک پنالتی طلبکار شده‌ایم و موضع‌گیری به موقعی داشتیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان