ریزش قیمت خودرو / سمند به ۷۷ میلیون تومان رسید

خبرآنلاین: از ماه های گذشته قیمت خودرو روند کاهشی خود را در پیش گرفت و تا اواخر شهریور ماه این روند کاهشی ادامه داشت اما با شروع مهر ماه نوسانی در بازار خودرو ایجاد شد که باعث افزایش چند میلیونی در برخی خودروها شد. این روز ها خرید و فروش آنچنانی در بازار به چشم نمی خورد به همین خاطر، برای خرید قیمت های خیلی کمتری پیشنهاد می شود و این قیمت های اعلام شده برای فروش است.

براین اساس، پژو 2008 که در آغاز هفته به 300 میلیون تومان رسید امروز با همان قیمت در بازار عرضه شد.

سمند ال ایکس با 300 هزارتومان کاهش قیمت به 77 میلیون تومان و پژوپارس نیز با 500 هزار تومان کاهش قیمت به 92 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

دنا پلاس تیپ 1 با 128 میلیون تومان و رنو ساندرو استپ وی اتومات با 183 میلیون تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار معامله شد.

از میان محصولات سایپا، پراید 111 (سفید) و 131 (سفید) نیز به ترتیب با 48 میلیون تومان و 43 میلیون و 900 هزارتومان نسبت به روز گذشته ثابت ماند با این حال بررسی قیمت ها نشان می دهد که این دو خودرو در ماه اخیر افزایش یک تا دو میلیونی یافته است.

بر اساس این گزارش، کیا سراتو که از خودروهای پرفروش محسوب می شود با قیمت 282 میلیون تومان در بازار عرضه شد که نسبت به روز گذشته تغییری نکرد و ثابت ماند.

تیبا 2 سفید با قیمت 57 میلیون و 200 هزارتومان و کوییک اتومات با 92 میلیون تومان به فروش رسید.

در جدول زیر می توانید قیمت روز خودرو های پرفروش را ملاحظه کنید.

ریزش قیمت خودرو / سمند به 77 میلیون تومان رسید

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان