وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح کرد؛

۲ میلیارد دلار گردش مالی صنعت سرگرمی در دنیا/ قادر به ایجاد زیست بوم مناسب در فضای کسب و کار نیستیم

شریعتمداری درباره ایجاد زیست بوم مناسب در فضای کسب و کار در کشور توضحاتی داد.

2 میلیارد دلار گردش مالی صنعت سرگرمی در دنیا/ قادر به ایجاد زیست بوم مناسب در فضای کسب و کار نیستیم

2 میلیارد دلار گردش مالی صنعت سرگرمی در دنیا/ قادر به ایجاد زیست بوم مناسب در فضای کسب و کار نیستیمبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی کارآفرینی اظهار کرد: در اجلاس ILO بحث بازار کار در جهان مطرح بود و این نشان می‌دهد که در تمام دنیا فضای جدید کسب و کار ایجاد شده است.

شریعتمداری بیان کرد: امروز که بنیاد ملی کارآفرینی با محتوای دیجیتال در حال تأسیس است می‌گویم که از این کار‌ها استقبال می‌کنیم، چرا که اتفاق خوبی در حوزه اقتصادی است.


بیشتر بخوانید: شکست استارت‌آپ‌های داخلی به علت ورود بازی‌ها و نوشت‌افزار‌های خارجی


وی ادامه داد: در دنیا 2 هزار و 200 میلیارد تومان گردش مالی مربوط به صنعت سرگرمی است که یک هزار و 200 میلیارد تومان مربوط به محتوا دیجیتال و 260 میلیارد دلار مربوط به انیمیشن و 10 هزار میلیارد تومان مربوط به حجم فعالیت در حال انجام است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نمی‌توانیم زیست بوم مناسبی در فضای کسب و کار ایجاد کنیم، اما از زیست بوم‌های ایجاد شده حمایت می‌کنیم.

حمیات وزارت کار از زیست بوم های ایجاد شده در حوزه کسب و کار

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان