اعطا هشدار داد؛

خرج شدن درآمد پایتخت در شهرهای دیگر با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده

خرج شدن درآمد پایتخت در شهرهای دیگر با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: تهران علاوه بر شهر بودن به عنوان پایتخت نیز هزینه‌هایی دارد.

خرج شدن درآمد پایتخت در شهرهای دیگر با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزودهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به بررسی طرح لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی گفت: تا ماده 27 این لایحه در صحن مجلس بررسی شده و با توجه به وجود برخی از اختلاف نظر‌ها به کمیسیون اقتصادی بازگردانده شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه نسبت به این لایحه در آینده 3 مطالبه اصلی داریم، تصریح کرد: مجموعه شورا‌ها انتظار دارند که اختیار وضع عوارض از شورا‌ها گرفته نشود.

اعطا با اشاره به اینکه اختیارات شورا‌ها در قانون اساسی ذکر شده است، گفت: وقتی این اختیار از شوراها سلب شود، کارکرد شورا ساقط می‌شود و این شایسته نظامی نیست که از ابتدا بر روی سیستم شورایی سرمایه گذاری کرده است.


بیشتر بخوانید: نمایندگان به لایحه مالیات بر ارزش افزوده رای ندهند


وی افزود: با تصویب این لایحه، مالیاتی که در تهران اخذ می‌شود، در آینده در پایتخت هزینه نمی‌شود و در شهر‌های دیگر هزینه می‌شود، ضمن اینکه تهران هم به عنوان یک شهر و پایتخت هزینه‌هایی دارد.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: تعیین نوع معافیت‌ها در لایحه مالیات بر ارزش افزوده تهران اگر به همین شکل ادامه یابد، حوزه مدیریت شهری را با مشکل رو به رو می‌کند.

در حال تکمیل...

توضیحات اعطا درباره تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده شهر تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان