امیرآبادی فراهانی:

همه باید در صیانت از آرای مردم تلاش کنند

قم - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نظام اسلامی نتیجه انتخابات چیزی غیر از اراده مردم نبوده است، گفت: همه باید در صیانت از آرای مردم تلاش کنند.

همه باید در صیانت از آرای مردم تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی غروب دوشنبه در جلسه توجیهی ناظران انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: ناظران باید برای اجرای درست و صحیح روند انتخابات دقت لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: کسی که در شعب اخذ رأی به عنوان ناظر قرار می‌گیرد نباید رأی آوردن افراد برای او اهمیت داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ناظران تا آخرین مرحله رأی‌گیری و تا تحویل صندوق نباید شعبه را ترک کنند و همگان باید تلاش کنیم تا یک انتخاب صحیح و سالم برگزار شود.

وی عنوان کرد: در نظام اسلامی نتیجه انتخابات چیزی غیر از اراده مردم نبوده است و در سال 88 نیز مدعیان تقلب هیچگاه نتوانستند ادعای خود را ثابت کنند و ظلم بزرگی در حق نظام اسلامی کردند.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه اجرای درست قانون در اجرای انتخابات امری ضروری است، افزود: همه مسئولان به این امر توجه دارند که انتخابات و رأی مردم در واقع حق الناس است و همگان باید در صیانت از آرای مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد: ممکن است شمارش آرا مخصوصاً در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا فردای پس از انتخابات ادامه داشته باشد که ناظران باید تا پایان صورتجلسه در محل صندوق حضور داشته باشند و به امر شمارش آرا نظارت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان