درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توانمندی‌های گروه‌های جهادی موثر در سیل بررسی می‌شود

ترکمانه گفت: ثبت نام گروه‌های مردمی و جهادی موثر در خدمت رسانی سیل و بررسی توانمندی‌های آن‌ها انجام خواهد شد.

توانمندی‌های گروه‌های جهادی موثر در سیل بررسی می‌شود

محمد ترکمانه معاون بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) درگفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جشنواره موج احسان اظهار کرد: این مهرواره مجموعه‌ای از رویداد‌های فرهنگی است که به صورت ملی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این رویداد همزمان در تهران و چهار استان درگیر با موضوع سیل امسال برگزار می‌شود، بیان کرد: این عملکرد ابتدا با فراخوان مهرواره موج احسان در بخش‌های فیلم، عکس، خاطره نویسی و تجربه نگاری آغاز می‌شود.

ترکمانه ادامه داد: در پایان با برگزاری اختتامیه‌ی مهرواره از آثار برتر هر بخش و قهرمانان مردمی معرفی شده توسط هر اثر تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون بنیاد احسان گفت: افرادی که در حوزه سیل آثاری دارند که با بخش‌های مذکورو اهداف ذکر شده در فراخوان مهرواره همخوانی دارد، می‌توانند آثار خود را از طریق سایت moj.ehsun.ir  بارگذاری ارسال نموده و اطلاعات لازم را از طریق همین وب سایت و یا دبیرخانه مهرواره موج احسان دریافت کنند.


بیشتربخوانید: انجام فعالیت‌های فرهنگی در 6 موکب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مسیر‌های راهپیمایی و شهر کربلا


ترکمانه خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری مهرواره موج احسان ثبت نام گروه‌های مردمی و جهادی موثر در خدمت رسانی سیل و بررسی توانمندی‌های آن‌ها انجام خواهد شد.

موج احسان رویداد فرهنگی-ملی است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان