میرزایی نکو در نشست خبری؛

انتخابات شوراها در ۱۱ هزار شعبه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

رئیس کمیته فنی و IT هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: انتخابات این دوره شوراهای شهر و روستا در ۱۱ هزار شعبه به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

انتخابات شوراها در 11 هزار شعبه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم میرزایی نکو پیش از ظهر امروز در نشست خبری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از برگزاری انتخابات این دوره شوراها به صورت الکترونیک در 11 هزار شعبه اخذ رأی خبر داد و اظهار داشت: این رأی‌گیری الکترونیک به صورت آزمایشی نیست و به صورت کاملاً دقیق اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بر مبنای فرمایش امام (ره) که میزان را رأی ملت می‌دانستند و نیز فرمایشات رهبر انقلاب که دغدغه حق‌الناس بودن رأی‌ مردم را دارند، سیستم تجمیع آرای انتخابات طراحی شده و بخشIT  هیأت مرکزی نظارت بر روی آن کار کرده و یک اپلیکیشن موبایل برای ناظرین طراحی شده است که ظرف 30 ثانیه پس از استخراج و امضای آمار شعب، نتیجه بر روی سایت مرکزی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته فنی و IT هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با بیان اینکه سرورهای هیأت مرکزی به سرور مجلس متصل است و امنیت بالایی دارد، گفت: اپلیکیشن موبایل برای ناظرین نیز با حدود 100 هزار نفر لینک است و فردا نیز تست آخر انجام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان