ماهان شبکه ایرانیان

رفتار های جنس مخالف را بهتر بشناسیم!

سلام به شما خوشگل های درست و حسابی

رفتار های جنس مخالف را بهتر بشناسیم!

سلام به شما خوشگل های درست و حسابی

چطور مطورید کافئین های قشنگ و نرمالوی من  ؟

دوباره دیس ایز فاطمه اینجاست با یه پست رنگی رنگی دیگه که قراره بترکونه وبپاشه به درو دیوار قلب های شما .

شنیده بودم دلتون برام تنگ شده بود بلا ها 🙂

راستش رو بخوایید دلتنگی من هم براتون کمتر از شما نبود ♥

اوالا جا داره حکومت آبانی های عزیز رو از همین تریبون تبریک بگم( البته با کمی تاخیر) و امیدوارم که ماه پر از بارون و اتفاق های قشنگی رو برای بقیه ماه ها در نظر گرفته باشند چون ما از متولدین ماه مهر هیچ خیری ندیدیم ، فقط گاهی اوقات یه سری ابر می فرستادن که ما متوجه بشیم وجود خارجی دارند و ما داخل پاییز هستیم .

باشد که در ماه های بعدی شاهد برف و بارون و اتفاق های هوایی و زمینی خوبی باشیم .

همونطور که می دونید فصل فصل خش خش کردن رو برگ ها با افراد مورد علاقه ماست .

حالا اون افراد مورد علاقه می تونه خانواده باشه می تونه دوست جون جونیتون باشه یا حضرت یار.

البته فصل پاییز معروف به جدایی هاست اما خب از اونجایی که من تو کار انرژی منفی نیستم ، بار منفی این فصل رو از ذهنتون پاک کنید .

گایز های بی همتا شاید براتون پیش اومده باشه که از شخصی خوشتون بیاد و دچار سردرگمی بشید و هی از خودتون بپرسید ، دلیل این رفتار های عجیب چیه؟  چرا بهم نگاه نمیکنه ، چرا باهام اونجوری حرف زد و از این نوع داستان های همیشگی ، حالا من دوباره با یه پست کاربردی اینجام تا بهتون کمک کنم کسی رو که از شما خوشش نمیاد رو از کسی که بهتون علاقه داره تشخیص بدید.

به نظرم بدون گفتن  حرف های اضافه ای که حوصلتون رو سر می بره بهتره پست رو شروع کنیم .

عار یو ردی ؟

 رفتار هایی که نشون میده پسری از شما خوشش نمیاد

  • جواب پیام ها و تماس هاتون رو نمیده یا دیر جواب میده .
  • فصله جسمی و احساسی خودش رو با شما حفظ می کنه ، مثلا وقتی تنها هستید ارتباط چشمی باهاتون بر قرار نمیکنه
  • هیچوقت دنبالتون نمیاد ، پسری که دوستتون داره سعی میکنه همش دنبالتون باشه ( منظوم این نیست که صبح تا شب پشت سرتون راه بره ، منظورم از دنبال کردن پیگیر بودنه )
  • باهاتون با بی ادبی حرف میزنه، یا شما رو تحقیر می کنه .
  • به شما نگاه نمی کنه . معمولا وقتی پسری به شما علاقه داشته باشه سعی می کنه با شما ارتباط چشمی داشته باشه ، وقتی به شما محل نمیده یا سعی می کنه نگاهتون نمی کنه ، زیاد بهش دل نبندین.

 رفتار هایی که نشون میده دختری از ما خوشش نمیاد

  • اگه هر وقت در حال حرف زدن با دختر مورد علاقتون بودید و یهویی دوستاش بهتون ملحق شدند و کراش شما رو به یه سمت دیگه کشیدن، نشون دهنده اینه که اون دختر از شما خوشش نمیاد و ترجیح میده تایمشو با دوستاش بگذرونه .
  • وقتی شما تو بعضی از صفحات مجازی مثل اینستاگرام یا فیسبوک بهش در خواست دادید و اون قبول نکرد چه معنی میده ؟

آفرین ، گل گفتی عای گل گفتی دیری دیرین.

  • اگه همیشه در باره مردی صحبت میکنه که انگار سوپر منه و کمر فیل رو شکسته و مسلما بامزه تر و خوشتیپ تر و باهوش تر از شماست ، این نشون میده که متاسفانه شما یک عدد داداشی اجتماعی بیش نیستی .

 رفتار هایی که نشون میده پسری از ما خوشش میاد

  • خب همونطور که در بالا راجب تماس چشمی گفتم این یک مسئله خیلی مهمه و یه زبان بدنی جهانیه ، پسر ها وقتی از یه دختر خانومی خوشش بیاد  سعی می کنند با هاش ارتباط چشمی برقرار کنند ، پس از من به شما دختر ها نصیحت که  وقتی بهتون نگاه کرد سعی نکنید عین ندیده ها رفتار کنید و دوساعت چشم تو چشم پسر مردم بشید چون جنبه عرفانی کار رو خراب می کنید ، بهترین کاری که شما می تونید انجام بدید اینه که برای چند لحظه به اون خیره بشید و بعد یهویی نگاهتون رو از روی پسر مورد علاقتون بردارید و به خجالت و دستپاچگی اش توجه کنید .
  • سیگنال های مردانه رو بشناسید ،  همونطور که می دونید پسر ها از نظر زبان بدن محدوده ی کمتری دارند .

یکی از نشانه ها این است که شونه هاشون رو به عقب می برند و سینه هاشون رو به سمت جلو میارند ، یه نشونه دیگه هم اینکه که طرف انگشت های خودش رو درست یه کاوبوی( گاوچران) داخل حلقه ی کمربندش می بره .

  • ممکنه علاقه خودش رو نسبت به شما رو پشت چرت ترین کار های روی زمین پنهان کنه ، ممکنه  سعی کنه براتون جک های بی مزه بگه یا به هر نحوی مسخره بازی در بیاره تا شما بخندید .
  • رفتن دست ها به سمت مو و سر و قرار دادن دست ها بر روی کمر می تونه نشونه های خوبی باشه .
  • سعی میکنه با شما با اعتماد بنفس کافی حرف بزنه .

رفتار هایی که نشون میده یه دختر از شما خوشش میاد

  • آستین های خودش رو بالا میزنه و مچ دستش رو نشون میده ، این نشونه خوبی برای شماست ، بیشتر ما دختر ها از این موضوع بی اطلاعیم ولی خب این موضوع یکی از حساس ترین قسمت های بدن ما رو نشون میده .

سعی میکنه به هر راهی فاصله بین شما و خودش رو کم و کمتر کنه و به شما نزدیک بشه ، البته خب به روش های مختلف مثل حرکت دادن لیوانش ، یا نزدیک تر کردن منوی غذا به شما .

  •  راهی پیدا میکنه تا شما رو لمس کنه ، بعضی دختر ها این کار رو به آرومی انجام میدند .

مثلا بهتون میگه ” بیا اینجا” و نرم افزاری که داخل موبالش داره رو بهتون نشون میده و وقتی که شما بهش نزدیک شدید لمستون میکنه .

باید بدونید که در اون لحظه ما دختر ها بسیار موش و بی صدا خواهیم شد و به این علاقه داریم که پسری که دوستش داریم باهامون حرف بزنه ، پس عاقا پسرها در این مواقع لطفا  مثل چی نگاه نکنید .

خواهشا حرف بزنید !

خب گایز های کافئینی بی همتا ، امیدوارم که این مطلب براتون جالب بوده باشه و بهتون در شناسایی رفتار های جنس مخالف کمک کرده باشه ، خدا شاهده من بجز خیر و خوبی برای شما هیچی نمی خوام.

حالا اگه دوست داشتید نظرتون رو راجب سوال های زیر برام کامنت کنید ، همه نظراتتون رو می خونم و جواب میدم .

  • تاحالا برای شما این اتفاق ها افتاده ؟
  • تاحالا شده از کسی خوشتون بیاد و نتونسته باشید بهش بگید ؟

تا شما به سوال ها جواب میدید من برم سراغ  نوشتن پست بعدی ♥

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان