علت رفتن گوهر خیراندیش به آمریکا چیست؟

خبرها حاکی از رفتن خانم بازیگر به خارج کشور است که جزئیات موضوع مذکور را در این مطلب مشاهده می‌کنید.

علت رفتن گوهر خیراندیش به آمریکا چیست؟

فیلمبرداری فیلم سینمایی «فصل قاصدک» به کارگردانی «مریم پیربند» که از سه‌ماه قبل در آمریکا وارد مرحله پیش‌تولید شده بود شروع شد.

این فیلم که در هشت لوکیشن در کالیفرنیا فیلمبرداری می‌شود داستان خانواد‌های ایرانی است که در لس‌آنجلس درگیر ماجرا‌هایی می‌شوند و برای حل آن‌ها هرکدام از اعضای خانواده ناچار باید در ابتدا با مسایل خود روبرو شوند.

فیلمنامه این اثر به‌قلم "مریم پیربند" نگاشته شده است و برنده جایزه بزرگ فیلمنامه‌نویسی جشنواره اکشن «آن فیلم» شده و تاکنون مورد توجه منتقدین بسیاری قرار گرفته است.

گوهر خیراندیش، حمید رازی، رضا موسوی و نیما جعفری بازیگران ایرانی و رودی یانگ بلاد، اسکار توری، دانیل بالدوین، ویکی دالی، سعید بدریا، ایان لایر، شانون موری، ارین میراکل، آنابل مونرو و مایکل مینو بازیگران غیر ایرانی این فیلمند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه‌کننده: جشنواره بین المللی فیلم مگا اکشن آن فیلم، دل وستون، مدیر تولید: تریسا وستون، فیلمبرداران: افشین احمدی، استفانو میلا، طراح چهره: ویکتوریا ولاسنکو، عکاس: ساسان توکلی فارسیانی و طراح صحنه: نازنین بختیاری.

پیربند کارگردان وبازیگر فیلم‌های سینمایی و تئاتر و داور جشنواره‌های بین‌المللی فیلم است. او تابه‌حال چند فیلم کوتاه در جشنواره‌های مختلف از جمله «کن» داشته که توانسته است جوایزی را به‌دست بیاورد. وی تنها ایرانی عضو رسمی اتحادیه زنان فیلمساز آمریکا است. او در مصاحبه‌ای گفته است که در فیلم‌هایش نگاه فمینیستی خاصی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان