ماهان شبکه ایرانیان

اچ تی سی U۱۱ دارای قابلیتی نوآورانه و جالب توجه برای ضبط صداست

اچ تی سی صبح امروز از تازه ترین پرچمدار خود یعنی U۱۱ رونمایی کرد که قابلیت های بعضاً نوآورانه ای را در خود جای داده است. یکی از این ویژگی ها قرار گرفتن چهار میکروفن مجزا در بدنه تلفن همراه جدید HTC است که به هنگام ضبط ویدیو می توانند تجربه ای منحصر بفرد را در اختیار کاربر قرار دهند.

اچ تی سی U11 دارای قابلیتی نوآورانه و جالب توجه برای ضبط صداست

اچ تی سی صبح امروز از تازه ترین پرچمدار خود یعنی U11 رونمایی کرد که قابلیت های بعضاً نوآورانه ای را در خود جای داده است. یکی از این ویژگی ها قرار گرفتن چهار میکروفن مجزا در بدنه تلفن همراه جدید HTC است که به هنگام ضبط ویدیو می توانند تجربه ای منحصر بفرد را در اختیار کاربر قرار دهند.

بر اساس ادعای کمپانی سازنده، چهار میکروفن تعبیه شده در U11، قادرند صدای محیط را به صورت 360 درجه و دقیق ضبط کنند که این به ثبت ویدیوهایی حرفه ای تر کمک می کند.

پرچمدار HTC دارای چهار میکروفن است که با بهره گیری از الگوریتم های نوین می تواند ضبط صدا را به صورت 360 درجه صبط کند

اما قابلیت دیگری که پرچمدار اچ تی سی با بهره گیری از حضور میکروفن های مذکور دارد، در طول ویدیو و با زوم کردن روی سوژه ای خاص خود را نشان می دهد. در این حالت موبایل U11 قادر است تا با استفاده از الگوریتم هایی خاص، صدای محیط پیرامون را حذف کرده و تنها به ضبط صدا از آن سوژه بپردازد.

گفتنی است ضبط صدا بدین صورت، ویژگی تازه ای در تلفن های همراه نبوده و پیشتر ال جی V10 و V20 هم با بهره گیری از سه میکروفن می توانستند به صورت جهت دار اقدام به ثبت صداهای موجود در محیط کنند اما باید گفت که قابلیت مذکور تنها در بخش تنظیمات دستی فعال بوده در حالی که U11 در هر حالتی از این ویژگی بهره می برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان