ماهان شبکه ایرانیان

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خبرداد:

سایپا در مهرماه حدود ۵۰هزار خودرو به مشتریان تحول داد

به گزارش اقتصادآنلاین ، حسین کاظمی با تکذیب برخی اظهارات و نقل قول‌ها در خصوص کاهش عرضه خودروسازان در روزهای اخیر، افزود: اینگونه اظهارات یا ناشی از ناآگاهی این افراد است یا ناشی از تلاش برای ایجاد جو روانی در افکار عمومی در جهت اهدافی خاص، چرا که در صنعت خودرو هیچ سودی در کاهش عرضه محصولات به بازار وجود ندارد و برای هر تاخیر باید جریمه به مشتریان پرداخت شود.

وی همچنین به پاسخ‌گویی کامل به همه تعهدات مربوط به سال 97 اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تیم جدید مدیریتی سایپا تلاش می‌کند با تسریع در تحویل خودروهای قابل تولید، تعهدات بر جای‌مانده از گذشته که به دلیل بی‌تدبیری‌های قبلی صورت گرفته است را روزبه‌روز کاهش دهد.

وی افزود: اجرای برنامه تولیدی عبور مستقیم و نهضت تکمیل‌کاری خودروهای ناقص در سطح گروه خودروسازی سایپا زمینه بهبود شرایط این مجموعه در زمینه تحویل به مشتریان را فراهم کرده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در پایان تاکید کرد: رویه کنونی را با هدف کاهش فاصله میان قیمت کارخانه و بازار، از بین بردن التهابات قیمتی و خروج کنترل قیمت‌ها از دست واسطه‌ها ادامه خواهیم داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان