ماهان شبکه ایرانیان

سناریوی تکراری روی سکوهای استقلال/ سنگ تمام آبی‌ها برای پورحیدری

نیمه نخست دیدار استقلال در حالی به پایان رسید که هواداران این تیم باوجود این که تیم‌شان چهار گل به ثمر رساند باز هم علیه فتحی شعار دادند.

سناریوی تکراری روی سکوهای استقلال/ سنگ تمام آبی‌ها برای پورحیدری

به گزارش ایسنا، استقلال و صنعت نفت امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی 4 بر صفر استقلال به پایان رسید. حواشی این نیمه به شرح زیر است:

* این دیدار در حضور حدود 20 هزار تماشاگر برگزار شد که حدود 700 هوادار صنعت نفتی در بین آن‌ها وجود داشتند.

*دیاباته در دقایق ابتدایی دیدار در صحنه‌ای که توپ بین او و بازیکن صنعت نفت وجود نداشت، روی مدافع مقابلش خطا کرد که این مسئله داور را مجبور کرد به دیاباته کارت زرد بدهد. این سومین کارت زرد دیاباته در لیگ نوزدهم بود.

* استقلالی‌ها این دیدار را طوفانی آغاز کردند و چهار گل در نیمه اول به ثمر رساندند اما این موضوع باعث نشد که هواداران استقلال علیه فتحی، مدیرعامل تیم‌شان شعار ندهند.

* در دقیقه 19 این دیدار، دروازه‌بان صنعت نفت در گوشه محوطه جریمه روی دیاباته خطا کرد اما داور با این که به نظر می‌رسید خطا در داخل محوطه جریمه اتفاق افتاده، پنالتی نگرفت. البته این اتفاق مانع از گل‌زنی استقلال نشد چرا که دیاباته روی ارسال ضربه ایستگاهی توسط وریا غفوری، توانست با ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کند. دیاباته پس از گل خوشحالی منحصر به فردش را انجام داد.

* هواداران استقلال در سالگرد فوت منصور پورحیدری، اسطوره فقیدشان را به شدت در دقیقه 22 تشویق کردند. مرحوم پورحیدری سه سال پیش در چنین روزی درگذشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان