برگزاری مراسم پایانی کتاب سال دانشجویی

مراسم پایانی بیست و ششمین جشنواره ملی «کتاب سال دانشجویی» سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم پایانی کتاب سال دانشجویی

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انتشارات جهاددانشگاهی،  مراسم اختتامیه این جشنواره روز سه‌شنبه، 28 آبان‌ماه، از ساعت 9:30 تا 12 در دانشگاه تهران، دانشکده علوم پایه، سالن شهید دهشور برگزار می‌شود.

در این دوره 518 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که براساس رای هیات داوران، هفت اثر به عنوان برگزیده و 14 اثر شایسته تقدیر  انتخاب شده است.

 همچنین از مجموع آثار رسیده، 341 اثر تالیف و 176 اثر ترجمه است و بیشترین آثار ارسالی در گروه علوم انسانی با 201 اثر و گروه علوم پزشکی با 184 اثر  است.

در این مراسم از  سیدمصطفی محقق داماد، استاد دانشگاه شهید بهشتی، عضو فرهنگستان علوم و مولف و مترجم آثار در زمینه حقوق به عنوان خادم کتاب و از فرزاد میرشکاری موسس کتابخانه فاطمه‌ها، به عنوان فعال حوزه کتاب و کتاب‌خوانی تجلیل خواهد شد.

جشنواره کتاب سال دانشجویی هرساله همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در فضای علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، به منظور چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان و شناسایی و حمایت از دانشجویان نوقلم و صاحب اندیشه برگزار می‌شود.

این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با حمایت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مؤسسه خانه کتاب، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و سازمان جهاددانشگاهی تهران برگزار می‌شود.

بیست وششمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی با شعار «حال خوش خواندن» همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، 28 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان