لکسوس رشد کرد؛ تویوتا ضعیف شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تویوتا موتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در جهان به شمار می‌رود، در بسیاری از کشورها علی‌الخصوص منطقه آمریکای شمالی سهم قابل توجهی داشته و با عرضه مدل‌های جدید با قابلیت‌های منحصر بفرد سعی داشتند که نظر و رضایت مشتریان را به سمت و سوی  خود جلب کنند.

بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی statista، لکسوس به عنوان یکی از برندهای لوکس ساز زیرمجموعه تویوتاموتورز، در اکتبر سال جاری میلادی موفق شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته توجه تعداد بیشتری از مشتریان آمریکایی را به خود جلب کند و میزان فروش خود را افزایش دهد. این در حالیست خودروهای برند تویوتا نتوانسته‌اند به میزان فروش اکتبر 2018  دست پیدا کنند.

بر اساس نموداری که در این گزارش آمده است، می‌توان دریافت که در اکتبر 2018 میلادی، 22 هزار و 716 دستگاه خودروی برند لکسوس در بازار ایالات متحده به فروش رفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال جاری میلادی که 23 هزار و 143 دستگاه بوده، افزایش یافته است.

همچنین این نمودار نشان می‌دهد که میزان فروش خودروهای تویوتاموتورز در اکتبر 2018، 168 هزار و 385 دستگاه بوده که نسبت به ماه گذشته میلادی معادل فروش 165 هزار و 644 دستگاه، کاهش قابل توجهی پیدا کرده است.

eRWMNqofg8uQ

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان