سرپرست جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر معرفی شد

رضا بامداد اصل در مراسم معارفه خود، تحقق منویات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم را اولویت کاری خود در سازمان جوانان هلال احمر برشمرد.

سرپرست جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر معرفی شد

سرپرست جدید سازمان جوانان جمعیت هلال احمر معرفی شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، «رضا بامداد اصل» طی حکمی به عنوان سرپرست جدید سازمان جوانان هلال احمر معرفی شد.

وی در جلسه معارفه خود ضمن تقدیر از خدمات مسئولین سابق این سازمان، تحقق منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را اولویت کاری خود برشمرد.

بامداد در ادامه‌ی سخنان خود گفت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت، همت، هوشیاری و ابتکار جوان ایرانی برای اعتلا و سربلندی کشور، هرگونه کم کاری و سستی در حوزه جوانان خیانت به جریان فکری انقلاب اسلامی و همچنین خانواده شهدایی است که ایران امروز را مدیون آنهاییم.

رضا بامداد اصل پیش از این مسئولیت‌های مختلفی، چون مشاور پارلمانی و امور حقوقی رئیس جمعیت هلال احمر، مشاور رئیس سازمان حج و زیارت در امور جوانان، مشاور معاون اجرایی رئیس مجلس شورای اسلامی و بازرس ویژه رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص عمره دانشجویی و دانش‌آموزی را در کارنامه خود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان