مدیرعامل شرکت اورند پیشرو:

صنعت قطعه‌سازی با سیلی صورت را سرخ نگه می‌دارد/ پلت‌فرم سوخت رسانی ۲۰۰۸داخلی‌سازی نمی‌شد امکان تولید تعهدات باقی‌مانده وجود نداشت

اقتصاد آنلاین_سمانه برمخ شاد؛ آرمان موسوی در پاسخ به سوال اقتصاد آنلاین گفت: صنعت قطعه سازی با سیلی صورتش را سرخ نگه می‌دارد و در این وضعیت شاهد بی مهری‌هایی نسبت به قطعه‌سازان هم هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امکان ارتقاء استانداردهای سیستم سوخت رسانی تا سطح یورو ٦ را دارا هستیم؛ اضافه کرد:پلت فرم سوخت رسانی سه خودروی پژو  ٣٠١؛ ٢٠٠٨ و سیتروئن C3 نزدیک به هم است و تا حدودی در این پلت فرم‌ها داخلی‌سازی صورت گرفته است.

مدیرعامل اورند پیشرو تصریح کرد: از تولید 7 هزارمین پژو 2008  به بعد کل سیستم سوخت رسانی را داخلی سازی کردیم و اگر پیش‌بینی‌ها در این زمینه صورت نگرفته بود با آغاز تحریم‌ها و خروج پژو از ایران، عمل به تعهد 10 هزار دستگاه 2008 با مشکل روبه رو می‌شد.

وی با بیان اینکه داخلی سازی پژو301 از پروژه‌های جدی ایران خودرو است، ادامه داد:اواخر سال جاری نمونه سازی 301 تکمیل و در سال آینده روند تولید آغاز خواهد شد.

موسوی با تاکید بر اینکه میزان داخلی سازی پژو 301 بسیار بیشتر از پژو 2008 است، گفت:در راستای تولید پژو ٣٠١ قرارداد فعال داریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر