ال جی اولین گوشی مجهز به نمایشگر اولد خود را در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۷ روانه بازار می‌کند

سامسونگ پیشرو استفاده از نمایشگرهای اولد در گوشی‌ هوشمند است. حال ال‌جی می‌خواهد در این زمینه هم‌وطن خود را به چالش بکشد.

ال جی اولین گوشی مجهز به نمایشگر اولد خود را در سه‌ماهه سوم 2017 روانه بازار می‌کند

ال‌جی نیز سرانجام به سازندگانی پیوست که در گوشی‌های هوشمند خود از نمایشگر اولد استفاده می‌کنند. بر اساس اعلام منابع آگاه، ال‌جی اولین گوشی مجهز به نمایشگر اولد خود را در سه‌ماهه سوم سال 2017 روانه بازار می‌کند. ال‌جی وی 30 اولین گوشی این شرکت خواهد بود که از نمایشگر اولد بهره می‌برد و پس از ال‌جی جی 7 از این نوع نمایشگر استفاده خواهد کرد. یکی از افراد آگاه می‌گوید:

اکثر اولدهای ساخته‌شده در کارخانه Gumi E5 ال‌جی در نیمه دوم سال برای تولید ال‌جی وی 30 استفاده خواهند شد. بقیه نیز به سازندگان چینی که قصد رقابت با اپل و سامسونگ دارند، فروخته می‌شوند. تولید اولد ال‌جی در ماه جولای آغاز خواهد شد.

ال‌جی در گوشی‌های هوشمند خود از ال‌سی‌دی استفاده می‌کنند و دیگر سازندگان گوشی از جمله اپل، مدت‌ها است به فکر استفاده از اولد هستند؛ اما سامسونگ در این زمینه پیشتاز است. 70 درصد گوشی‌های سامسونگ از نمایشگر اولد بهره می‌برند و پنل‌های اولد ساخت این شرکت کره‌ای، ‌95 درصد بازار اولد را در اختیار دارند.

از آنجایی عرضه پنل‌های اولد محدود است، ال‌جی سعی دارد اولدهای مورد نیاز گوشی‌های هوشمندش را خود تولید کند. همچنین، ال‌جی سعی دارد با افزایش ظرفیت تولید، شرکت‌هایی همچون اپل را به سمت خود جذب کند. یک تحلیلگر نمایشگر که خواست نامش فاش نشود، می‌گوید:

ال‌جی برای رسیدن به نرخ تولید شرکتی همچون سامسونگ راه درازی در پیش دارد. مسائلی همچون پتنت‌ و مشکلات زنجیره تأمین باید حل شود.

سامسونگ تنها تأمین‌کننده پنل‌های اولد برای آیفون 8 خواهد بود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان