دادستان کل کشور انتقاد کرد؛

سواستفاده های فراوان از کارت های بازرگانی

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در برنامه تلویزیونی پایش با اشاره به بخشنامه که اخیراً در رابطه با کارت‌های بازرگانی صادر شده است گفت متاسفانه سوء استفاده‌های زیادی از کارت بازرگانی انجام می‌شود.

وی در خصوص فرار مالیاتی برخی از وکلا پزشکان گفت: هر جایی که مسولان مربوطه از جمله وزارت بهداشت برای اجرای تکالیف در حوزه پزشکان و یا وکلا نیاز به کمک قضایی داشته باشند با توجه به احیای حقوق عامه دادستانی همراهی لازم را خواهد داشت.

وی افزود: دوستانه از پزشکان درخواست می کنم که خودشان پیشگام شده و در جهت تامین نیازهای مردم و جامعه قدم بردارند البته بدانند اگر چنانچه مالیاتی که حق مردم است بپردازند خداوند به مالشان برکت می دهد البته دادستانی پس از اعلام جرم ورود می کند.

دادستان کل کشور در رابطه با حمایت از گزارشگران فساد گفت: پرچم دار مبارزه با فساد رهبری است و جز وظایف قوه قضاییه برخورد با فساد است اما مهم تر از آن این است که خود دستگاه های اجرایی مکلف هستند هرگاه از وجود یک فساد مطلع شدند گزارش بدهند و این تکلیف قانونی است.

وی با بیان اینکه مدیران فساد زیر مجموعه خود را اطلاع دهند گفت: در مورد دیگر گاها افراد در حوزه ای مسوولیت ندارند اما از فساد مطلع هستند، اینها فساد را باید گزارش دهند البته اطلاعات اعلامی باید مستند باشد و بر حسب شنیده ها نباشد. اولین گام برای مبارزه با فساد داشتن اطلاعات است.

تکمیل می شود....

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر