صدراعظم نوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمی‌توان با وارونگی دما مقابله کرد

عضو شورای شهر تهران گفت: وارونگی دما یک پدیده طبیعی است، به همین دلیل خیلی نمی‌توان با آن مقابله کرد.

نمی‌توان با وارونگی دما مقابله کرد
کاظمی/ خیلی نمی‌توان با وارونگی هوا مقابله کردزهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و امکان وقوع پدیده وارونگی دما در خصوص تمهیدات مدیریت شهری برای برخورد با این پدیده طبیعی گفت: خیلی نمی‌توان با این پدیده مقابله کرد، زیرا این اتفاق یک پدیده طبیعی است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در این شرایط جریان باد برقرار نمی‌شود، گفت: اگر سطح آلودگی زیاد باشد، اثرات نامطلوب به همراه دارد و این وضعیت به شدت نگران کننده خواهد بود و سلامت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 

بیشتر بخوانید: غبار ناشی از وارونگی هوا طی شب است

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی وضعیت هوا خوب است و جریان باد هم برقرار است، گفت: امیدواریم که استفاده از خودرو‌های آلاینده به حداقل برسد و بحث ترافیک و الزام رانندگان به استفاده از خودرو‌هایی که دارای معاینه فنی هستند، کارساز باشد و بتواند وضع تردد را مدیریت کند و موجب کاهش آلودگی هوا شود.

صدراعظم نوری تأکید کرد: هر چقدر از وسایل نقلیه شخصی کمتر و به جای آن از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود، آلاینده‌های کمتری منتشر و آلودگی هوا هم کمتر می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان