طرز تهیه املت اسفناج خوشمزه و ساده با طعم لذیذ

یکی از انواع املت های بسیار خوشمزه و پرطرفدار املت اسفناج می باشد، طرز تهیه املت اسفناج بسیار ساده است فقط کافی است طبق مراحلی که در این مقاله به شما عزیزان آموزش خواهیم داد پیش بروید تا این غذای خوش طعم را تهیه کنید.

طرز تهیه املت اسفناج خوشمزه و ساده با طعم لذیذ

گاهی اوقات زمانی کافی برای آشپزی نداریم به همین دلیل به فکر یک غذای ساده و در حین حال خوشمزه هستیم که به فکر درست کردن یک املت خوش طعم می افتیم و از بین املت ها می توان گفت یکی از خوشمزه ترین املت ها، املت اسفناج می باشد که به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را تهیه کنید، این املت به دلیل داشتن اسفناج و تخم مرغ سرشار از آهن و فیبر است، در ادامه مطلب به شما عزیزان طرز تهیه املت اسفناج را آموزش خواهیم داد.

در مطالب قبلی به شما عزیزان طرز تهیه املت هلندی، املت پنیری و املت هندی را آموزش دادیم در این مقاله شما را با نحوه تهیه املت اسفناج آشنا خواهیم کرد.

طریقه پخت املت اسفناج

مواد لازم جهت تهیه املت اسفناج

  • اسفناج : یک پیمانه
  • تخم مرغ همزده : سه عدد
  • کره : یک قاشق غذا خوری
  • نمک : یک چهارم قاشق چای خوری
  • فلفل قرمز یا پاپریکا : به میزان دلخواه

روش پخت املت اسفناج

طرز تهیه املت اسفناج با طعم بی نظیر

در روش تهیه املت اسفناج ابتدا ساقه اسفناج ها را جداکرده سپس برگ های آن را با دقت بشویید و در آب نمک اجازه دهید به مدت پانزده دقیقه بجوشند سپس اسفناج ها از آب خارج کرده و به منظور گرفته شدن آب آن داخل صافی بریزید.

حالا با کمک چاقو اسفناج ها را به صورت درشت خرد کنید و با تخم های هم زده مخلوط کنید سپس به آن فلفل و نمک بیافزایید.

در این مرحله از طریقه پخت املت اسفناج حالا داخل تابه کره بریزید و پس از داغ شدن کره مواد را داخل تابه قرار دهید، زمانی که مواد کمی خودش را گرفت با کمک قاشق وسط املت را باز کنید تا تخم مرغ ها یک دست پخته شوند.

در مرحله آخر از طرز تهیه املت اسفناج هنگامی که املت تغییر رنگ داد و به رنگ طلایی تیره تبدیل شد از لبه، آن را گرفته و تا وسط تا کنید سپس آن را به صورت داغ میل کنید، نوش جان.

طرز تهیه املت اسفناج فوری

امیدواریم از آشپزی این بخش نهایت لذت را برده باشید و این املت خوش طعم و پرطرفدار را تهیه و در کنار اعضای خانواده تان میل کنید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آموزش آشپزی می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان