اختصاص تسهیلات بانکی برای اساتید دانشگاه

یکی از بانکها تسهیلات ویژه ای برای اساتید دانشگاه و اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور در نظر گرفته است.

اختصاص تسهیلات بانکی برای اساتید دانشگاه

به گزارش ایسنا، رحیم طاهری، معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به جزئیات این طرح تسهیلاتی افزود: اعضای هیأت علمی و اساتید رسمی، پیمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، مدیران و روسای دانشگاه ها می توانند از تسهیلات ویژه این بانک بهره مند شوند.
وی افزود: جامعه دانشگاهی کشور می توانند علاوه بر دریافت تسهیلات به صورت کارت اعتباری و در قالب عقد مرابحه از تسهیلات تعمیرات و بازسازی مسکن و تامین ودیعه مسکن برای مستاجران نیز استفاده کنند.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: تسهیلات در قالب عقد مرابحه تا سقف 1.5 میلیارد ریال، تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن در قالب عقد مرابحه تا سقف 1.5 میلیارد ریال و تسهیلات تامین ودیعه مسکن برای مستاجران در قالب عقد مرابحه تا سقف 2 میلیارد ریال در این طرح برای اساتید پیش بینی شده است.
وی با اشاره به مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات اظهار کرد: برای کارت اعتباری حداکثر 36 ماه در اقساط ماهیانه، تعمیر و بازسازی مسکن حداکثر 60 ماه در اقساط ماهیانه و تامین ودیعه مسکن نیز حداکثر 60 ماه در اقساط ماهیانه در نظر گرفته شده است.
طبق اعلام روابط عمومی بانک شهر، متقاضیان برای اطلاع از جزئیات دریافت این تسهیلات می توانند به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان