تصمیم گیری درباره سبد معیشت خانوار به هفته آینده موکول شد

نماینده کانون عالی شورا‌های اسلامی کشور در کمیته دستمزد از برگزاری جلسه بعدی این کمیته در روز دوشنبه هفته آینده خبر داد.

تصمیم گیری درباره سبد معیشت خانوار به هفته آینده موکول شد

تصمیم گیری درباره سبد معیشت خانوار در کمیته دستمزد به دوشنبه هفته آینده موکول شدفرامرز توفیقی نماینده کانون عالی شوراهای اسلامی کشور در کمیته دستمزد در گفت وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری جلسه تعیین دستمزد گفت: جلسه بعدی کمیته دستمزد دوشنبه هفته آینده (27 آبان ماه) برگزار می‌شود.

وی افزود: تعیین رقم سبد مشعیت خانوار نیازمند اطلاعاتی از سوی نمایندگان دولت است که مقرر شد در جلسه بعدی به اعضا ارائه کنند که براساس این اطلاعات می‌توانیم در خصوص سبد معیشت خانوار اظهار نظر کنیم.

توفیقی ادامه داد: عدد و رقم‌ها از سوی نمایندگان کارگری، نماینده کارفرمایی و نمایندگان دولت مطرح شده است، اما نمی‌توانیم این اعداد را اعلام کنیم، زیرا هنوز در کمیته سه جانبه بر روی عدد خاصی به توافق نرسیده ایم.

نماینده کانون عالی شورا‌های اسلامی کشور در کمیته دستمزد بیان کرد:سال گذشته سبد معیشت خانواده حدود 3 میلیون 800 هزار تومان تعیین شده بود، اما یقینا این رقم در سال آینده با توجه به تورم ایجاد شده، بیشتر خواهد شد.

توفیقی گفت: سبد مشعیت خانوار در سال آینده از 6، 7 تا 8 میلیون تومان ارزیابی می‌شود، اما تا زمانی که در کمیته سه جانبه درباره آن تصمیمی گرفته نشود نمی‌توانیم اظهار نظری کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان