امروز برگزار شد؛

تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان تهران

صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان تهران در اداره کل این استان برگزار شد.

تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان تهران

تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان تهران صبح امروز چهارشنبه در اداره کل کمیته امداد این استان برگزار شد.

طی این مراسم سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل جدید کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: امیدواریم با توجه به حکم صادره برنامه ششم توسعه و دستورالعمل‌ها را به طور احسن اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: این قول را می‌دهم که تمام فکر و ذهن خود را در جهت رسیدن به اهداف و در راستای خدمت رسانی و توانمندسازی به کار گیرم و از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای فقرزدایی استفاده کنم.

پرپنچی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار ستاد مرکزی کمیته امداد به تمام موارد موجود جامه عمل بپوشانیم و حرکت مثبتی در جهت خدمت رسانی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: پرداخت 71 میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان در استان تهران


مددجویان تهرانی هزینه بالایی را برای زندگی نیازمند هستند

در ادامه این مراسم حمیدرضا شیران مدیرکل پیشین کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: مدیریت در این مجموعه کار بسیار فشرده‌ای است، از طرفی مددجویان تهرانی هزینه بالایی را برای زندگی نیازمند هستند.

شیران افزود: به لحاظ تعداد و جمعیت مددجویان این افراد جمعیت زیادی ندارند، اما خدمات و موارد حاد اقتصادی در این استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در مجموعه کمیته امداد کمترین خطا‌ها رخ می‌دهد، ادامه داد: مدیران در این مجموعه با تمام توان فعالیت می‌کنند و حوزه مشارکت‌ها در این مجموعه خاص‌تر و ویژه‌تر است.

انتهای‌پیام/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان