عمر السومه: گلم به بیرانوند مهم‌ترین گل دوران فوتبالم بود

مهاجم سوری درباره گل مهمی که در بازی برگشت با ایران به ثمر رساند به عنوان مهم‌ترین گل دوران فوتبالش یاد کرد.

عمر السومه: گلم به بیرانوند مهم‌ترین گل دوران فوتبالم بود

به گزارش ایسنا و به نقل از thenational، سوریه به لطف گل ثانیه‌های پایانی عمر السومه توانست از ایران در آزادی یک امتیاز بگیرد و امیدهایش را برای صعود به جام جهانی 2018 حفظ کند. سوریه البته برابر استرالیا شکست خورد و از رسیدن به دور نهایی انتخابی جام جهانی بازماند. 

عمر السومه به دلیل شرایط سوریه پنج سال برای تیم ملی کشورش بازی نکرد و بازی برابر ایران دومین بازی او در بازگشت مجدد به تیم ملی کشورش بود. او درباره گلزنی به ایران گفت: قبل از بازی همه مردم سوریه اسم من را صدا می زدند و خیلی دوست داشتم برای آنها کاری کنم. 10 دقیقه آخر بازی در زمین مدام دعا می‌کردم چون در آن بازی فرصت نداشتم و خیلی دوست داشتم کاری کنم که آن توپ به من رسید. خیلی استرس داشتم و با اولین تماسم با توپ توانستم گلزنی کنم که کار سختی بود ولی موفق شدم.

او افزود: در اتوبوس خیلی خوشحال بودیم و به صورت هم‌زمان جشن مردم سوریه را تماشا می‌کردیم. خیلی خوشحال بودم که باعث خوشحالی و سرافرازی مردم کشورم شده بودم. به سوریه رفتم و بعد از هفت سال سرزمینم را دیدم. همه خوشحال بودند. من نزدیک 250 گل به ثمر رساندم ولی گلم به ایران در آن دیدار بهترین و مهمترین گلی بود که به ثمر رساندم.

تیم ملی فوتبال سوریه فردا در انتخابی جام جهانی به دیدار چین می‌رود و سپس با فیلیپین بازی خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان